Show simple item record

dc.contributor.advisorΡετάλη, Άννα Καρολίνα
dc.contributor.authorΤσορλίνη, Ραφαέλα
dc.contributor.authorTsorlini, Rafaela
dc.date.accessioned2024-10-09T09:05:59Z
dc.date.available2024-10-09T09:05:59Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4985
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνήθηκαν αναγνωστικές συνήθειες και στάσεις φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων του ελλαδικού χώρου. Το παρόν θέμα κρίθηκε σημαντικό να διερευνηθεί προκειμένου να αποτυπωθεί μια γενική εικόνα της ανάγνωσης μελλοντικών εκπαιδευτικών του ελλαδικού χώρου, αφού δεν υπάρχουν παρόμοιες έρευνες στο συγκεκριμένο πεδίο. Πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίου ατομικής συμπλήρωσης. Έλαβαν μέρος 73 φοιτητές/τριες παιδαγωγικών τμημάτων με χρήση μη πιθανοτικής δειγματοληψίας. Φοιτητές/τριες που έλαβαν μέρος στην παρούσα έρευνα ανέφεραν ότι αν και έχουν τη δυνατότητα να διαβάζουν στον ελεύθερο χρόνο τους δεν επιλέγουν να το κάνουν και προτιμούν να περνούν διαφορετικά τον ελεύθερο χρόνο τους. Πιο συγκεκριμένα, βρέθηκε ότι αν και δήλωσαν «καλοί αναγνώστες», από την άποψη ότι δεν αντιμετωπίζουν δυσκολίες κατά την ανάγνωση, ένα σημαντικό ποσοστό δεν θα επέλεγε την ανάγνωση ενός βιβλίου στον ελεύθερο χρόνο του. Ενδιαφέροντα κρίθηκαν και τα ευρήματα από τις συγκρίσεις μεταβλητών, καθώς δεν βρέθηκε στατιστικά σημαντική σχέση του φύλου και του μέσου όρου βαθμολογίας με τις αναγνωστικές στάσεις φοιτητών/τριών παιδαγωγικών τμημάτων. ________________________________________________In the present undergraduate thesis, the reading habits and attitudes of students from educational departments in Greece were investigated. This topic was deemed important to explore in order to provide a general overview of the reading habits of future educators in Greece, as there are no similar studies in this specific field in the country. A quantitative study was conducted using a self-completion questionnaire. Seventythree students from educational departments participated, utilizing non-probability sampling. Students who participated in this research reported that although they have the ability to read in their free time, they choose not to and prefer to spend their free time differently. More specifically, it was found that even though they identified themselves as "good readers," meaning they do not face difficulties while reading, a significant percentage would not choose to read a book in their free time. The findings from the comparisons of variables were also interesting, as no statistically significant relationship was found between gender and average grades with the reading attitudes of students in educational departments.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectαναγνωστικές συνήθειεςen_US
dc.subjectαναγνωστικές στάσειςen_US
dc.subjectφοιτητές παιδαγωγοίen_US
dc.subjectreading habitsen_US
dc.subjectreading attitudesen_US
dc.subjectstudent educatorsen_US
dc.titleΑναγνωστικές συνήθειες και στάσεις φοιτητών/τριών παιδαγωγικών τμημάτωνen_US
dc.title.alternativeReading habits and attitudes of students of pedagogical departmentsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record