Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεφτοδήμος Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΒλάχος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2024-10-11T07:17:50Z
dc.date.available2024-10-11T07:17:50Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5005
dc.description.abstractΗ νεανική επιχειρηματικότητα είναι ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα συζήτησης στον σημερινό κόσμο, καθώς βοηθά στην καταπολέμηση της ανεργίας και οδηγεί στην ανάπτυξη της οικονομίας στις νεότερες γενιές. Σκοπός αυτής της έρευνας, είναι να προσδιορίσει τους κύριους παράγοντες τόνωσης της επιχειρηματικότητας νέας γενιάς με αναφορά στο χρηματοοικονομικό κεφάλαιο, το πρότυπο και το επιχειρηματικό περιβάλλον. Η μελέτη εξηγεί επίσης πώς αυτά τα στοιχεία επηρεάζουν την επιχειρηματική διαδικασία των νέων, περισσότερο όταν η οικονομία είναι φτωχή και η πλήρης απασχόληση για αρχάριους είναι σπάνια. Η ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε σε αυτή τη μελέτη είναι η μικτή μέθοδος που περιλαμβάνει τόσο την ποσοτική όσο και την ποιοτική έρευνα για τη συλλογή δεδομένων από νέους και αρχάριους επιχειρηματίες μέσω της χορήγησης ερωτηματολογίων και της μελέτης της υπάρχουσας βιβλιογραφίας. Έτσι, η έρευνα επικεντρώνεται στα πρότυπα και στις σχέσεις μεταξύ των βιογραφικών χαρακτηριστικών των επιχειρηματιών, τους λόγους για την παρακίνηση ή μη της έναρξης μιας επιχείρησης και τα ποσοστά επιτυχίας/αποτυχίας. Τέλος, αυτή η έρευνα εξετάζει τις πτυχές της καινοτομίας, της εκπαίδευσης και της προσβασιμότητας στο κεφάλαιο ως παράγοντες που καθορίζουν την επιχειρηματικότητα. Ορισμένες σημαντικές επιπτώσεις προκύπτουν από τη μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε αυτή την έρευνα, όπως οι περιορισμοί που αντιμετωπίζουν οι νέοι επιχειρηματίες κατά την έναρξη της επιχείρησής τους όπως το ζήτημα της πρόσβασης σε επαρκείς κεφαλαιακούς πόρους, η έλλειψη ποιοτικής και αξιόπιστης καθοδήγησης που έχει μια πρόσθετη μεροληψία στην αντιμετώπιση των απαιτητικών πτυχών που διέπουν τη διαχείριση της επιχείρησης κ.α. Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, είναι ότι το κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον, όπως ο πολιτισμός και οι πολιτικές της χώρας, έχουν αντίκτυπο στη νεανική επιχειρηματικότητα. Από αυτή την άποψη, αυτή η έρευνα βοηθά στη συζήτηση της έννοιας της νεανικής επιχειρηματικότητας και παρέχει προτάσεις πολιτικής που θα υποστηρίξουν τους νέους που είναι πρόθυμοι να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Δημιουργεί επίσης ένα στέρεο υπόβαθρο για να προκύψουν περαιτέρω έρευνες για να προχωρήσουμε στην ανάλυση των ιδιαιτεροτήτων της επιχειρηματικότητας.--------------------------------- The youth entrepreneurship is one of the most popular topics in today’s world, as it helps fight the unemployment and drives in economic growth in younger generations. The aim of this study is to determine the main factors stimulating new generation entrepreneurship with reference to financial capital, the model and the business environment. The study also explains how these factors affect in the entrepreneurial process of young people, more so when the economy is poor and full-time employment for beginners is rare. The research method that used in this study is the mixed method which includes both quantitative and qualitative research to collect data from new and novice entrepreneurs through questionnaires and studying existing literature. Besides, the research focuses on the patterns and relationships between entrepreneurs' biographical characteristics, reasons for motivating or not starting a business, and success/failure rates. Finally, this research examines the aspects of innovation, education and access to capital as determinants of entrepreneurship. Some important implications emerge from the study carried out in this research such as the constraints young entrepreneurs face when starting their business such as the issue of access to adequate capital resources, the lack of quality and reliable guidance which has an additional bias in dealing with the demanding aspects that govern the management of the business, etc. Last but not least, the socio-economic environment such as the country's culture and policies have an impact on youth entrepreneurship. In this regard, this research helps to discuss the concept of youth entrepreneurship and provides policy suggestions that will support young people who are willing to start their own business. It also creates a solid background for further research to emerge to further analyze of the specifics of entrepreneurship.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσωνen_US
dc.subjectΝέοι επιχειρηματίεςen_US
dc.subjectΥποστήριξη καινοτομίαςen_US
dc.subjectΚοινωνικοοικονομικό περιβάλλονen_US
dc.subjectΟικονομική υποστήριξηen_US
dc.titleΗ επιχειρηματικότητα στους νέουςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record