Show simple item record

dc.contributor.advisorΠουλακιδάκος Σταμάτης
dc.contributor.authorΒαρβιτσιώτη, Μαρία
dc.date.accessioned2024-10-14T07:58:47Z
dc.date.available2024-10-14T07:58:47Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5006
dc.description.abstractΚαθώς η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, οι τεχνικές και οι μέθοδοι επικοινωνίας μεταβάλλονται ταυτόχρονα. Πλέον, η πολυμεσική διάδοση του μηνύματος σε μια πληθώρα πλατφορμών αποτελεί το βασικό επικοινωνιακό πρόγραμμα για κάθε δημιουργό περιεχομένου. Επίσης, σημαντική είναι η επίδραση που έχουν τα μεταδιδόμενα μηνύματα στο κοινό και η αλληλεπίδραση που προκαλούν. Έχοντας τα εργαλεία, οι αντιδράσεις είναι πλέον μετρήσιμες και δίνουν αρκετές πληροφορίες για την επίδραση στον δημιουργό. Η πολιτική επικοινωνία, αν και έχει ιδιαιτερότητες και χαρακτηρίζεται από διάδοση ιδεολογίας, ακολουθεί τις ταχύτατες εξελίξεις προσαρμοζόμενη στις τάσεις και τις μεθόδους προσέλκυσης κοινού. Οι πολιτικές εκστρατείες, όντας σημαντικά όπλα για την εκλογή ενός πολιτικού, είναι αναγκαίο να μελετιούνται διεξοδικά και στρατηγικά για την καλύτερη στοχοθέτηση του κοινού και τη διαμόρφωση του μηνύματος. Η σημαντικότητα της παρακάτω έρευνας έγκειται στην αναγνώριση τάσεων και στοιχείων που συμπεριλαμβάνονται σε μια πολιτική επικοινωνιακή εκστρατεία στο TikTok, τα οποία μπορούν να προσελκύσουν χρήστες οι οποίοι θα αλληλεπιδράσουν και θα επηρεαστούν από ο περιεχόμενο. Χρησιμοποιώντας την ήδη υπάρχουσα βιβλιογραφία για την πολιτική επικοινωνία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, μελετήθηκαν 157 αναρτημένα βίντεο στο TikTok από την προεκλογική περίοδο των Ελληνικών Βουλευτικών εκλογών του 2023 και αναλύθηκαν. Η έρευνα κατέληξε στο ότι η επιτυχία των βίντεο πολιτικής επικοινωνίας στο TikTok εξαρτάται από τον τύπο βίντεο, την παρουσίαση του πολιτικού και τον ίδιο τον πολιτικό.------------------------------------------ As technology advances at an unprecedented pace, communication methods are transforming in parallel. Today, the distribution of multimedia messages across multiple platforms has become a key communication strategy for content creators. Equally important is how these messages influence the audience and the interactions they generate. With advanced tools at their disposal, creators can now measure audience reactions, gaining insights into the impact they have. While political communication has its distinct features, especially in the dissemination of ideologies, it keeps up with the rapid technological changes, adapting to current trends and audience engagement techniques. Political campaigns, being crucial for a candidate’s success, must be approached with in-depth analysis and strategy to effectively target audiences and craft impactful messages. This research focuses on identifying trends and elements within political communication campaigns on TikTok that can engage users and lead to interaction and influence. By reviewing existing studies on political communication through social media, 157 TikTok videos from the 2023 Greek parliamentary election campaign were analyzed. The findings suggest that a political video’s success on TikTok is influenced by the type of video, the way the politician is presented, and the politician themselves.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσωνen_US
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_US
dc.subjectΠολιτική επικοινωνίαen_US
dc.subjectTiKToken_US
dc.titleΤο TikTok στην πολιτική εκστρατεία: η περίπτωση των ελληνικών εκλογών του 2023en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record