Show simple item record

dc.contributor.authorΔημητρίου, Θεοχαρούλα
dc.contributor.authorΚαπέκα, Ευρίκλεια
dc.date.accessioned2024-10-30T10:50:02Z
dc.date.available2024-10-30T10:50:02Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5038
dc.description.abstractΜε την διαρκή και ακατάπαυστη εξέλιξη των τεχνολογικών μέσων, προκύπτουν συνεχώς νέες τεχνικές στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, το Facebook, TikTok και το YouTube, αποτελούν πυλώνα για τις προωθητικές καμπάνιες προϊόντων, υπηρεσιών αλλά και εκδηλώσεων, αφού εδραιώνουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Η παρούσα έρευνα, εστιάζει στο κάθετο βίντεο ως εργαλείο προβολής περιεχομένου το οποίο “κερδίζει έδαφος” στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Εξετάζεται ως μια νέα τάση του ψηφιακού μάρκετινγκ, με μελέτη περίπτωσης στις τρεις μεγαλύτερες εκθέσεις βιβλίου στον κόσμο. Στόχος, είναι η ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το κάθετο βίντεο χρησιμοποιείται για την προώθηση εκθέσεων βιβλίων και η αξιολόγηση της απήχησής του. Η έρευνα, χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, που είναι το θεωρητικό, με τη χρήση βιβλιογραφικής ανασκόπησης αλλά και διαδικτυακής έρευνας συγκεντρώνεται πληθώρα δεδομένων. Στο δεύτερο μέρος, το πρακτικό, παρατίθενται τα ευρήματα της μελέτης. Στην περίπτωση των εκθέσεων βιβλίου, το κάθετο βίντεο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο με την πλατφόρμα του Instagram να πρωτοστατεί. Συνολικά, η μελέτη επιδιώκει την κατανόηση της δυναμικής του κάθετου βίντεο ως υποστηρικτικό εργαλείο του ψηφιακού μάρκετινγκ σε καμπάνιες προώθησης εκδηλώσεων.--------------------------------------- With the continuous and relentless advancement of technological tools, new techniques in the field of digital marketing are constantly emerging. Social media platforms such as Instagram, Facebook, TikTok, and YouTube serve as pillars for promotional campaigns of products, services, and events, as they help establish consumer trust. This research focuses on vertical video as a content promotion tool, which is "gaining ground" on social media platforms. It is examined as a new trend in digital marketing, with a case study on the three largest book fairs in the world. The aim is to analyze how vertical video is used for the promotion of book fairs and to assess its impact. The research is divided into two parts. The first part, which is theoretical, uses a literature review and online research to gather a wealth of data. The second part, the practical one, presents the findings of the study. In the case of book fairs, vertical video plays a significant role, with Instagram leading the way. Overall, the study seeks to understand the potential of vertical video as a supportive tool in digital marketing for event promotion campaigns.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσωνen_US
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκen_US
dc.subjectΚάθετο βίντεοen_US
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_US
dc.subjectΔιεθνείς εκθέσεις βιβλίουen_US
dc.subjectΠαραγωγή περιεχομένουen_US
dc.subjectΝέες τάσειςen_US
dc.subjectTikToken_US
dc.subjectBooktoken_US
dc.subjectΑλληλεπίδρασηen_US
dc.titleΨηφιακό μάρκετινγκ και κάθετο βίντεο: νέες τάσεις στον εκδοτικό χώρο του βιβλίουen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record