Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΧαραλαμπίδης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorCharalampidis, Athanasios
dc.date.accessioned2024-11-27T10:57:23Z
dc.date.available2024-11-27T10:57:23Z
dc.date.issued2024-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5101
dc.description.abstractΤο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών είναι ο οδηγός και ο βοηθός του εκπαιδευτικού που τον καθοδηγεί στο εκπαιδευτικό του έργο. Πρέπει να προσαρμοστεί στις σύγχρονες κοινωνικές απαιτήσεις και να συνδεθεί με τον σημερινό τρόπο ζωής. Το ιστορικό ερώτημα σχετικά με τις μεταρρυθμίσεις των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών στην Ελλάδα, ποιες ήταν οι ενέργειες που έγιναν, τι διακυβευόταν κάθε φορά, με ποιον τρόπο αποκτάται η νομιμοποίηση του περιεχομένου της σχολικής γνώσης και ποιο είναι το αποτέλεσμά τους παραμένει βασικό ερώτημα ανά τα χρόνια. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των ιστορικών εξελίξεων και μεταρρυθμίσεων των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών της Άλγεβρας της Α' και Β' τάξης του Λυκείου στην Ελλάδα από το 1950 έως σήμερα, με τα αντίστοιχα σχολικά εγχειρίδια. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να απαντήσουμε ποια είναι η σχέση τους, καθώς και ποια πρότυπα ακολουθούν την ανανέωση των Αναλυτικών Προγραμμάτων Άλγεβρας στην Ελλάδα.___________________________________________________________________________________________________________________________The Analytical Curriculum is the teacher's guide and the assistant that guides him in his educational work. It must be adapted to modern social demands and be connected with today's lifestyle. The historical question regarding the reforms of the analytical curricula in Greece, by which action bodies were undertaken, what was at stake each time, in what way is the legitimization of the content of school knowledge obtained and what is their result remain a key question over the years. The aim of this paper is the study of the historical developments and reforms of the Analytical Curricula of Algebra of the 1st and 2nd grade in High School in Greece from 1950 until today, with the corresponding school textbooks. We will thus try to answer what is their relationship, as well as what standards follow the renewal of the Algebra Curriculums in Greece.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectαναλυτικό πρόγραμμα σπουδώνen_US
dc.subjectσχολικά εγχειρίδιαen_US
dc.subjectεξέλιξηen_US
dc.subjectμεταρρυθμίσειςen_US
dc.subjectάλγεβραen_US
dc.subjectanalytical curriculumen_US
dc.subjectschool textbooksen_US
dc.subjectevolutionen_US
dc.subjectreformsen_US
dc.subjectalgebraen_US
dc.titleΗ εξέλιξη των προγραμμάτων σπουδών και διδακτικών βιβλίων Άλγεβρας στην Ελληνική μαθηματική εκπαίδευση τις τελευταίες δεκαετίεςen_US
dc.title.alternativeThe evolution of algebra curricula and textbooks in Greek mathematics education in the last decadesen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record