Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαυροπαλιάς, Τρύφων
dc.contributor.authorΑτματζίδου, Χριστίνα
dc.contributor.authorAtmatzidou, Christina
dc.date.accessioned2025-01-09T07:27:27Z
dc.date.available2025-01-09T07:27:27Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5190
dc.description.abstractΗ παρακάτω πτυχιακή εργασία, αποτελεί μια ανάλυση της διαταραχής του αυτιστικού φάσματος (Δ.Α.Φ.) και των παιδιών που ανήκουν στο συγκεκριμένο φάσμα. Αρχικά, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην Δ.Α.Φ. και παρουσιάζεται μια ανάλυση του πώς ορίζεται σήμερα. Δευτερευόντως, αναλύονται τα χαρακτηριστικά των παιδιών με Δ.Α.Φ. η θέση τους σε μια Γενική τάξη ενός Δημοτικού σχολείου, αλλά και κάποιες συγκεκριμένες εκπαιδευτικές στρατηγικές οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τη πλευρά των εκπαιδευτικών προκειμένου να ενισχύσουν την ένταξη των παιδιών αυτών στο σχολικό περιβάλλον. Εν συνεχεία, η εργασία εστιάζει στο ερευνητικό κομμάτι. Μέσω ενός ερωτηματολογίου που δημιουργήθηκε για αυτόν τον σκοπό, απαντώνται σημαντικά ερευνητικά ερωτήματα, σχετικά με την υλοποίηση ή μη των εκπαιδευτικών μεθόδων για παιδιά με Δ.Α.Φ. τον βαθμό αποτελεσματικότητας αυτών, σύμφωνα με τις απαντήσεις των συμμετεχόντων και τέλος τις ανάγκες που έχουν οι εκπαιδευτικοί στα Δημοτικά σχολεία της περιφέρειας της Δυτικής Μακεδονίας. Αναλύονται χρήσιμες πληροφορίες για τους συμμετέχοντες, το είδος του ερωτηματολογίου, η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα καθώς και ο χρόνος διεξαγωγής της. Στη συνέχεια, ακολουθεί η στατιστική επεξεργασία των αποτελεσμάτων και τέλος μια συζήτηση γύρω από τα συμπεράσματα που προκύπτουν, σε συνδυασμό με άλλες έρευνες που επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα της ποσοτικής αυτής έρευνας. Τέλος, ακολουθεί η βιβλιογραφία στην οποία βασίστηκε η πτυχιακή εργασία και τα παραρτήματα στα οποία παρουσιάστηκε το ερωτηματολογίου που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της έρευνας................................................................................................................................The following thesis is an analysis of autism spectrum disorder (ASD) and children who belong to a specific spectrum. First, there is a historical review of D.A.F. and an analysis of how it is defined today is presented. Secondly, the characteristics of children with SEN are analyzed. their position in a General class of a Primary school, but also some specific educational strategies that can be used by teachers in order to strengthen the inclusion of these children in the school environment. Subsequently, the work focuses on the research part. Through a questionnaire created for this purpose, important research questions are answered, regarding the implementation or not of educational methods for children with SEN. the degree of effectiveness of these, according to the answers of the participants and finally the needs of the teachers in the Primary schools of the region of Western Macedonia. Useful information about the participants, the type of questionnaire, the methodology used for the research and the time it was conducted are analyzed. Then follows the statistical processing of the results and finally a discussion about the conclusions that arise, in combination with other research that confirms the results of this quantitative research. Finally, there follows the bibliography on which the thesis was based and the appendices in which the questionnaire created for the needs of the research was presented.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectδιαταραχέςen_US
dc.subjectΔ.Α.Φen_US
dc.subjectεκπαιδευτικές πρακτικές/στρατηγικέςen_US
dc.subjectγενικό σχολείοen_US
dc.subjectdisordersen_US
dc.subjectSENen_US
dc.subjecteducational strategiesen_US
dc.subjectgeneral schoolen_US
dc.titleΕύρεση του βαθμού αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών πρακτικών που εφαρμόζουν εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε μαθητές με Δ.Α.Φ. σε σχολεία της Δυτικής Μακεδονίαςen_US
dc.title.alternativeStudy of the educational practices' level effectiveness that primary schools' teachers apply to children with autism spectrum disorders who study in schools of Western Macedoniaen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record