Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΧαϊτίδου, Όλγα
dc.contributor.authorChaitidou, Olga
dc.date.accessioned2025-01-10T13:59:36Z
dc.date.available2025-01-10T13:59:36Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5207
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας ερευνητικής προσπάθειας, που βασίστηκε στη διανομή ενός ερωτηματολογίου, σε φοιτητές/τριες Παιδαγωγικών Τμημάτων, με σκοπό να διαπιστωθούν οι αντιλήψεις για τις βασικές έννοιες της επιστήμης της Γεωγραφίας. Συνολικά, συγκεντρώθηκαν 28 ερωτηματολόγια από 250 φοιτητές. Όλες οι απαντήσεις των ερωτηματολογίων πάρθηκαν μέσω της εφαρμογής google forms για να διαπιστωθεί ποιες οι αντιλήψεις των φοιτητών/τριων για το μάθημα της Γεωγραφίας π.χ. αν τους φαίνεται εύκολο ή δύσκολο, εάν έχουν επαρκής γεωγραφικές γνώσεις και ποιοι είναι οι παράγοντες που συμβάλλουν στη διαμόρφωση αυτής της θέσης. Στα αποτελέσματα δεν καταγράφηκε υψηλό ποσοστό γνώσεων Γεωγραφίας, γεγονός που καταδεικνύει ότι η γεωγραφία είναι μάθημα που χρειάζεται προσπάθεια, ενώ σύμφωνα με άλλες απαντήσεις σε πιο εύκολες ερωτήσεις, το μάθημα φάνηκε σχετικά εύκολο. Ακόμη, διαπιστώθηκε ποιοι είναι οι παράγοντες εκείνοι που, κατά τη διδασκαλία του μαθήματος, συμβάλλουν ώστε οι φοιτητές να εκδηλώσουν ενδιαφέρον, διευκολύνοντάς έτσι στην πιο εύκολη απόκτηση γνώσεων.....................................................................................................This dissertation presents the results of a research effort, based on the distribution of a questionnaire, to students of Pedagogical Departments, in order to establish perceptions of the basic concepts of the science of Geography. In total, 28 questionnaires were collected from 250 students. All the answers to the questionnaires were obtained through the google forms application to find out what the students' perceptions about the Geography course; e.g. if it seems easy or difficult to them, if they have sufficient geographical knowledge and what are the factors that contribute to the formation of this position. The results did not show a high percentage of knowledge of Geography, which shows that geography is a course that requires effort, while according to other answers to easier questions, the course seemed relatively easy. It was also found out what are the factors that, during the teaching of the course, contribute to the students' expression of interest, thus facilitating the easier acquisition of knowledge.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectεπιστήμη Γεωγραφίαςen_US
dc.subjectαντιλήψεις φοιτητών/τριων Παιδαγωγικών τμημάτωνen_US
dc.subjectGeography conceptsen_US
dc.subjectperceptions of students from Departments of Educationen_US
dc.titleΑντιλήψεις φοιτητών/τριων Παιδαγωγικών Τμημάτων για βασικές έννοιες Γεωγραφίαςen_US
dc.title.alternativePerceptions of students from Departments of Education about basic Geography conceptsen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record