Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζεκάκη, Μαριάννα
dc.contributor.authorΒασιλειάδης, Χρήστος
dc.contributor.authorVasiliadis, Christos
dc.date.accessioned2025-01-10T15:41:33Z
dc.date.available2025-01-10T15:41:33Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5211
dc.description.abstractΗ διδασκαλία της απόδειξης αλλά και η σημασία που αυτή έχει για κάθε εκπαιδευτικό δεν είναι πάντα η ίδια. Ακόμη και η έννοια ή η αυστηρότητα της απόδειξης μεταβάλλεται στο πέρασμα του χρόνου Στην παρούσα έρευνα , Μαθηματικοί όλων των βαθμίδων αλλά και Δάσκαλοι καταθέτουν τις απόψεις τους για τη σπουδαιότητα της απόδειξης, τη συνεισφορά της στην ανάπτυξη του μαθητή αλλά και του μελλοντικού πολίτη . Tαυτόχρονα επιχειρηματολογούν για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει η απόδειξη να μπει πιο ουσιαστικά στα αναλυτικά προγράμματα και κυρίως σε ποια ηλικία πιστεύουν ότι αυτό είναι εφικτό και επωφελές για τους μαθητές. Παράλληλα επισημαίνουν τρόπους με τους οποίους θεωρούν ότι πρέπει να κερδίσουν την προσοχή των μαθητών για να πετύχουν την εμπλοκή τους στη μάθηση της αποδεικτικής διαδικασίας................................................................................. The way of teaching proof and the importance that the proof itself has for every teacher isn’t always the same. Even the notion or the strictness of proving changes through time. In this study, mathematicians and Elementary school teachers set their beliefs about the importance of proof, the contribution of proof to student development and the future citizen as well. They also argue about the way proof should be in a more essential way in the curriculum and most of all they argue about the appropriate age they believe that this could be possible and the most beneficial for the students. At the same time they highlight some ways they think that are appropriate to attract students attention in order to achieve their involvement in learning the proving process.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectαπόδειξηen_US
dc.subjectεμπλοκήen_US
dc.subjectανάπτυξηen_US
dc.subjectμάθησηen_US
dc.subjectproofen_US
dc.subjectinvolvementen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjectlearningen_US
dc.titleΑπόψεις των εκπαιδευτικών για την απόδειξη και τη διδασκαλία τηςen_US
dc.title.alternativeTeachers' conceptions about proving and proving's teachingen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record