Απόψεις των εκπαιδευτικών για την απόδειξη και τη διδασκαλία της
View/ Open
Date
2021-06Author
Βασιλειάδης, Χρήστος
Vasiliadis, Christos
Metadata
Show full item recordAbstract
Η διδασκαλία της απόδειξης αλλά και η σημασία που αυτή έχει για κάθε εκπαιδευτικό δεν είναι πάντα η ίδια. Ακόμη και η έννοια ή η αυστηρότητα της απόδειξης μεταβάλλεται στο πέρασμα του χρόνου Στην παρούσα έρευνα , Μαθηματικοί όλων των βαθμίδων αλλά και Δάσκαλοι καταθέτουν τις απόψεις τους για τη σπουδαιότητα της απόδειξης, τη συνεισφορά της στην ανάπτυξη του μαθητή αλλά και του μελλοντικού πολίτη . Tαυτόχρονα επιχειρηματολογούν για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει η απόδειξη να μπει πιο ουσιαστικά στα αναλυτικά προγράμματα και κυρίως σε ποια ηλικία πιστεύουν ότι αυτό είναι εφικτό και επωφελές για τους μαθητές. Παράλληλα επισημαίνουν τρόπους με τους οποίους θεωρούν ότι πρέπει να κερδίσουν την προσοχή των μαθητών για να πετύχουν την εμπλοκή τους στη μάθηση της αποδεικτικής διαδικασίας................................................................................. The way of teaching proof and the importance that the proof itself has for every teacher isn’t always the same. Even the notion or the strictness of proving changes through time. In this study, mathematicians and Elementary school teachers set their beliefs about the importance of proof, the contribution of proof to student development and the future citizen as well. They also argue about the way proof should be in a more essential way in the curriculum and most of all they argue about the appropriate age they believe that this could be possible and the most beneficial for the students. At the same time they highlight some ways they think that are appropriate to attract students attention in order to achieve their involvement in learning the proving process.