Show simple item record

dc.contributor.advisorΚασβίκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣιώντα, Βενετία
dc.contributor.authorSionta, Venetia
dc.date.accessioned2025-01-13T13:17:20Z
dc.date.available2025-01-13T13:17:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5226
dc.description.abstractH παρούσα μεταπτυχιακή εργασία, πραγματεύεται τη διερεύνηση της εκπαιδευτικής και της επικοινωνιακής πολιτικής των αρχαιολογικών, των ιστορικών και των λαογραφικών μουσείων της Ελλάδας, όσον αφορά στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν τους ενηλίκους. Για να επιτευχθεί αυτό, εντάχτηκε ένα θεωρητικό πλαίσιο, που συμπεριλαμβάνει την επιστημονική και την ακαδημαϊκή βιβλιογραφία, με τις θεωρίες που αφορούν τους ενηλίκους. Παράλληλα, διατυπώνει τις επικοινωνιακές και τις εκπαιδευτικές θεωρίες, που συνεπικουρούνται από ένα αντίστοιχο ερευνητικό πλαίσιο, αναφορικά με τα εν λόγω μουσεία. Το ερωτηματολόγιο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε, μεθοδολογικά, συνιστά ένα σημαντικό ερευνητικό εργαλείο, που όχι μόνο αποτυπώνει και αποσαφηνίζει τα ζητούμενα στοιχεία, αλλά επίσης καταδεικνύει τις μουσειακές επικοινωνιακές και τις εκπαιδευτικές επιλογές σε σχέση με τους ενηλίκους μάλιστα ενισχυμένα από αυξημένα ποσοστά ανταπόκρισης. Από τα αποτελέσματα της έρευνας, παρέχονται σύγχρονα δεδομένα της επικοινωνιακής και της εκπαιδευτικής πολιτικής των αρχαιολογικών, των ιστορικών και των λαογραφικών μουσείων της Ελλάδας_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________This study provides a review of how archaeological, historical and folklore museums in Greece, operate in their current-real life-processes, as far as-communication and educational policy is adopted for adult audiences, in particular. A theoretical framework is included, concerning the scientific and academic literature on theories of adults or basic and current museum communication theories, and theories of learning as well while a relevant research framework of archaeological, historical and folklore museums is also conducted. The questionnaire, that is used, herewith, as a fundamental research tool, not only defines the systematic collection of data, and results of museum communicational and educational choices, but is also based and encompasses increased museum response rates. The analyzed areas included both communicational and educational policies of archaeological, historical and folklore museums-according to research resultsen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectμουσείοen_US
dc.subjectενήλικεςen_US
dc.subjectανδραγωγικήen_US
dc.subjectδια βίου μάθησηen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectmuseumsen_US
dc.subjectadultsen_US
dc.subjectandragogyen_US
dc.subjectlifelong learningen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.titleΜουσεία και Ενήλικες: Επικοινωνιακή και Εκπαιδευτική Πολιτική, Αρχαιολογικών, Ιστορικών και Λαογραφικών Μουσείων στην Ελλάδαen_US
dc.title.alternativeMuseums and Adults:Communication and Educational Policy for Archeological, Historical and Folklore Meseums in Greeceen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record