Show simple item record

dc.contributor.authorΛιούγκας, Γεώργιος
dc.contributor.authorLiougas, Georgios
dc.date.accessioned2025-01-14T12:09:44Z
dc.date.available2025-01-14T12:09:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5247
dc.description.abstractΚάθε άνθρωπος ακολουθεί την προσωπική του πορεία μεταφέροντας και εφαρμόζοντας τις εμπειρίες του, τις γνώσεις του, τις πεποιθήσεις του. Στο διάβα αυτής της πορείας του, συνυπάρχει μ’ άλλους ανθρώπους όπου συνδιαλέγεται, συναλλάσσεται και συλλειτουργεί τόσο στην προσωπικό του όσο και στον επαγγελματικό του βίο. Η επαφή με τους συνανθρώπους αναπόφευκτα δημιουργεί συγκρούσεις. Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με το θέμα αυτό δηλαδή θα εστιάσουμε στις συγκρούσεις και θα προσπαθήσουμε να αναγάγουμε τα θετικά αποτελέσματα που προκύπτουν απ’ αυτές. Το ενδιαφέρον μας θα επικεντρωθεί στις συγκρούσεις που επιτελούνται στις σχέσεις των ανθρώπων σε οργανισμούς και ειδικότερα στην εκπαίδευση. Οι συγκρούσεις λοιπόν του εκπαιδευτικού προσωπικού στον χώρο του σχολείου είναι αναπόφευκτες στις μεταξύ τους σχέσεις. Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας οφείλει να τις διαχειριστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο προς όφελος της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Στο δείγμα της έρευνας συμμετείχαν 193 εκπαιδευτικοί της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Πέλλας, το ερωτηματολόγιο διανεμήθηκε σε εκπαιδευτικούς του Νομού με e-mail και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, viber). Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε είναι το ερωτηματολόγιο ROCI- II (Form B). Για τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο SPSS. Τα στατιστικά εργαλεία που εφαρμόστηκαν ήταν το κριτήριο T- test για την ανάλυση δεδομένων των στελεχών εκπαίδευσης και η ανάλυση διακύμανσης ANOVA. ____________________________________________________________________________________________________________________________________Every person follows his own path in life, transmitting and applying his experiences, his knowledge, his beliefs. In this path, he co-exists with other people, with whom he engages in discourse, collaborates, and co-operates, both in his personal and professional life. Inevitably, contact with other people leads to collision. In this essay we will deal with this issue, namely, we will focus on these collisions and we will try to trace the positive outcomes emerging from them. Our interest will be focused on the collisions which occur in the relationships between people in organizations and, more specifically, in the field of education. Collisions among the educational staff in their respective relationships in the workplace are therefore inevitable to happen. The headmaster of the school unit has to manage them in the best possible way in the interests of the quality of the provided educational work. In the sample of this research participated 195 teaching professionals from the Directorate of Primary Education of Pella, the questionnaire was distributed to the prefecture’s teaching professionals via e-mail and other social networks (facebook, viber). The research tool used is the questionnaire ROCI- II (Form B). The tool used for the data statistical analysis is the statistical software package SPSS v.20. The statistical tools applied were the criterion T-test for the data analysis of the executive members of education and the analysis of variance ANOVAen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectδιαχείριση διαπροσωπικών συγκρούσεωνen_US
dc.subjectεκπαιδευτικοί - διευθυντές / προϊστάμενοιen_US
dc.subjectπρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectεπαγγελματικά χαρακτηριστικάen_US
dc.subjectinterpersonal conflict managementen_US
dc.subjectteachers -principals/ supervisorsen_US
dc.subjectprimary educationen_US
dc.subjectprofessional profileen_US
dc.titleΔιεύθυνση Σχολικής Μονάδας και Διαχείριση Συγκρούσεωνen_US
dc.title.alternativeSchool Unit Direction and Conflict managementen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record