dc.contributor.advisor | Τσακιρίδου, Ελένη | |
dc.contributor.author | Μάλλιου, Ευσεβία | |
dc.contributor.author | Malliou, Efsevia | |
dc.date.accessioned | 2025-01-14T13:02:35Z | |
dc.date.available | 2025-01-14T13:02:35Z | |
dc.date.issued | 2021-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5249 | |
dc.description.abstract | Η ραγδαία εξέλιξη της σύγχρονης κοινωνίας κυρίως στο επίπεδο των επιστημονικών γνώσεων, επηρεάζει διάφορους τομείς της καθημερινής ζωής μεταξύ των οποίων και ο χώρος της εκπαίδευσης. Άλλωστε, οι αλλαγές στην κοινωνία και οι διαφοροποιήσεις που αυτή παρουσιάζει σήμερα απαιτούν μία έντονη διαφοροποίηση στο ρόλο του εκπαιδευτικού και στον τρόπο με τον οποίο ασκείται το επάγγελμα. Η εκπαίδευση δε θα μπορούσε παρά να αποτελέσει το εργαλείο εκείνο που θα οδηγήσει τόσο την κοινωνία όσο και τα μέλη αυτής στη διαρκή ευημερία και για ον παραπάνω λόγω θα πρέπει να διακατέχει από μία υψηλή ποιότητα.
Η ικανοποίηση που λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί από την εργασία τους αποτελεί αντικείμενο έντονης μελέτης της τελευταίας δεκαετίας με τους ερευνητές να εστιάζουν στους παράγοντες εκείνους που προάγουν την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών. Στην παρούσα εργασία, διερευνάται το επίπεδο της ικανοποίησης που λαμβάνουν από την εργασία τους οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης καθώς και η επιρροή παραγόντων όπως το φύλο, η ηλικία, η προϋπηρεσία, η σχέση εργασίας και η σπουδές στην ικανοποίηση αυτή. Η έρευνα έγινε με χρήση και διανομή του ερωτηματολογίου MSQ και σε αυτή συμμετείχαν 199 εκπαιδευτικοί γυμνασίων και λυκείων.
Οι παράγοντες που επιλέχθηκαν να εξεταστούν ήταν το φύλο των εκπαιδευτικών, η ηλικία τους, τα χρόνια προϋπηρεσίας, το επίπεδο σπουδών και η εργασιακή σχέση και όπως φάνηκε κάθε ένας από τους παράγοντες αυτούς σχετίζεται διαφορετικά με τα επίπεδα ικανοποίησης που αυτοί λαμβάνουν. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________The rapid development of modern society, mainly at the level of scientific knowledge, affects various areas of daily life, including the field of education. After all, the changes in society and the differences that it presents today require a strong differentiation in the role of the teacher and in the way in which the profession is practiced. Education could only be the tool that will lead both the society and its members to lasting prosperity and for that reason it must possess a high quality. Teachers' satisfaction with their work has been the subject of intense study over the past decade, with researchers focusing on those factors that promote teacher satisfaction. In the present work, the level of satisfaction that the teachers of the Secondary education of the Kozani Regional Unit receive from their work is investigated as well as the influence of factors such as gender, age, previous service, employment relationship and studies in this satisfaction. The survey was conducted using and distributing the MSQ questionnaire and involved 199 high school and high school teachers. Building infrastructure, school climate, collaboration, development prospects and relationship with parents seem to satisfy the teachers who participated in the research. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | επαγγελματική ικανοποίηση | en_US |
dc.subject | προϋπηρεσία, φύλο, ηλικία | en_US |
dc.subject | επίπεδο σπουδών, σχέση εργασίας | en_US |
dc.subject | secondary education teachers | en_US |
dc.subject | vocational satisfaction | en_US |
dc.subject | pre-service, gender, age | en_US |
dc.subject | level of study, employment | en_US |
dc.title | Η επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης | en_US |
dc.title.alternative | The professional satisfaction of secondary school teachers : the case of the Kozani Regional Unit | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |