Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπίκος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚαρλή, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorKarli, Konstantina
dc.date.accessioned2025-01-20T09:09:51Z
dc.date.available2025-01-20T09:09:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5306
dc.description.abstractΗ σημασία της εκμάθησης της ορθογραφίας για τα παιδιά είναι καθοριστική για την πρόοδό τους στη γραφή, καθώς επιτρέπει την αποτελεσματική επικοινωνία και κατανόηση του γραπτού κειμένου. Το Εθνικό Πρόγραμμα Σπουδών στην Ελλάδα περιγράφει λίστες ορθογραφίας που συνδέονται με κάθε ομάδα ετών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τονίζοντας τη σημασία της διδασκαλίας της ορθογραφίας μέσω πρακτικών αξιολόγησης. Ωστόσο, υπάρχει έλλειψη έρευνας για τις στάσεις και τις προσεγγίσεις των εκπαιδευτικών στη διδασκαλία της ορθογραφίας στα δημοτικά σχολεία στην Ελλάδα. Αυτή η μελέτη αντιμετωπίζει αυτό το κενό διερευνώντας μεθόδους διδασκαλίας της ορθογραφίας στα δημοτικά σχολεία, εστιάζοντας στις ακόλουθες πτυχές: - Στάσεις και πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την ορθογραφία. - Τις μεθόδους που χρησιμοποιούν οι δάσκαλοι για τη διδασκαλία της ορθογραφίας στις τάξεις τους. - Την στάση και τις απόψεις των μαθητών για την ορθογραφία όπως τα αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοι Μια διαδικτυακή ποσοτική έρευνα με εργαλείο συλλογής δεδομένων ένα ερωτηματολόγιο 25 κλειστών ερωτήσεων ολοκληρώθηκε από 69 μέλη του διδακτικού προσωπικού της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τις ποικίλες προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ορθογραφίας. Η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία της διδασκαλίας της ορθογραφίας, σε όλες τις πτυχές της ζωής των μαθητών / μαθητριών. Τα ευρήματα συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση των εκπαιδευτικών μεθόδων και των προκλήσεων στη διδασκαλία της ορθογραφίας στα δημοτικά σχολεία στην Ελλάδα.__________________________________________________________________________________________________________________________The importance of learning spelling for children is crucial to their progress in writing, as it enables effective communication and understanding of written text. The National Curriculum in Greece describes spelling lists linked to each year group in primary education, emphasizing the importance of teaching spelling through assessment practices. However, there is a lack of research on teachers' attitudes and approaches to teaching spelling in primary schools in Greece. This study addresses this gap by investigating methods of teaching spelling in primary schools, focusing on the following aspects: - Teachers' attitudes and beliefs about spelling. - The methods teachers use to teach spelling in their classrooms. - Student’s attitudes and beliefs about spelling according to their teacher;s understanding An online quantitative survey with data collection tool a questionnaire of 25 closed questions was completed by 69 primary school teaching staff, providing information on the varied approaches to teaching spelling. The study highlights the importance of teaching spelling in all aspects of students' lives. The findings contribute to a better understanding of educational methods and challenges in teaching spelling in primary schools in Greece.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμέθοδοι διδασκαλίας ορθογραφίαςen_US
dc.subjectστάσεις εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectπεποιθήσεις εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectορθογραφίαen_US
dc.subjectspelling teaching methodsen_US
dc.subjectteachers' attitudesen_US
dc.subjectteacher's beliefsen_US
dc.subjectspellingen_US
dc.titleΟι απόψεις των εκπαιδευτικών για την ορθογραφίαen_US
dc.title.alternativeTeacher's beliefs about spellingen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record