dc.contributor.advisor | Μπίκος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Καρλή, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.author | Karli, Konstantina | |
dc.date.accessioned | 2025-01-20T09:09:51Z | |
dc.date.available | 2025-01-20T09:09:51Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5306 | |
dc.description.abstract | Η σημασία της εκμάθησης της ορθογραφίας για τα παιδιά είναι καθοριστική για την
πρόοδό τους στη γραφή, καθώς επιτρέπει την αποτελεσματική επικοινωνία και
κατανόηση του γραπτού κειμένου. Το Εθνικό Πρόγραμμα Σπουδών στην Ελλάδα
περιγράφει λίστες ορθογραφίας που συνδέονται με κάθε ομάδα ετών στην
πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τονίζοντας τη σημασία της διδασκαλίας της ορθογραφίας
μέσω πρακτικών αξιολόγησης. Ωστόσο, υπάρχει έλλειψη έρευνας για τις στάσεις και
τις προσεγγίσεις των εκπαιδευτικών στη διδασκαλία της ορθογραφίας στα δημοτικά
σχολεία στην Ελλάδα. Αυτή η μελέτη αντιμετωπίζει αυτό το κενό διερευνώντας
μεθόδους διδασκαλίας της ορθογραφίας στα δημοτικά σχολεία, εστιάζοντας στις
ακόλουθες πτυχές:
- Στάσεις και πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την ορθογραφία.
- Τις μεθόδους που χρησιμοποιούν οι δάσκαλοι για τη διδασκαλία της ορθογραφίας
στις τάξεις τους.
- Την στάση και τις απόψεις των μαθητών για την ορθογραφία όπως τα
αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοι
Μια διαδικτυακή ποσοτική έρευνα με εργαλείο συλλογής δεδομένων ένα
ερωτηματολόγιο 25 κλειστών ερωτήσεων ολοκληρώθηκε από 69 μέλη του διδακτικού
προσωπικού της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τις
ποικίλες προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ορθογραφίας. Η μελέτη υπογραμμίζει τη
σημασία της διδασκαλίας της ορθογραφίας, σε όλες τις πτυχές της ζωής των μαθητών
/ μαθητριών. Τα ευρήματα συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση των εκπαιδευτικών
μεθόδων και των προκλήσεων στη διδασκαλία της ορθογραφίας στα δημοτικά σχολεία
στην Ελλάδα.__________________________________________________________________________________________________________________________The importance of learning spelling for children is crucial to their progress in writing,
as it enables effective communication and understanding of written text. The National
Curriculum in Greece describes spelling lists linked to each year group in primary
education, emphasizing the importance of teaching spelling through assessment
practices. However, there is a lack of research on teachers' attitudes and approaches to
teaching spelling in primary schools in Greece. This study addresses this gap by
investigating methods of teaching spelling in primary schools, focusing on the
following aspects:
- Teachers' attitudes and beliefs about spelling.
- The methods teachers use to teach spelling in their classrooms.
- Student’s attitudes and beliefs about spelling according to their teacher;s
understanding
An online quantitative survey with data collection tool a questionnaire of 25 closed
questions was completed by 69 primary school teaching staff, providing information on
the varied approaches to teaching spelling. The study highlights the importance of
teaching spelling in all aspects of students' lives. The findings contribute to a better
understanding of educational methods and challenges in teaching spelling in primary
schools in Greece. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | μέθοδοι διδασκαλίας ορθογραφίας | en_US |
dc.subject | στάσεις εκπαιδευτικών | en_US |
dc.subject | πεποιθήσεις εκπαιδευτικών | en_US |
dc.subject | ορθογραφία | en_US |
dc.subject | spelling teaching methods | en_US |
dc.subject | teachers' attitudes | en_US |
dc.subject | teacher's beliefs | en_US |
dc.subject | spelling | en_US |
dc.title | Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την ορθογραφία | en_US |
dc.title.alternative | Teacher's beliefs about spelling | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |