Show simple item record

dc.contributor.advisorΤαμουτσέλης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΛιακοπούλου, Σταυρούλα
dc.contributor.authorLiakopoulou, Stavroula
dc.date.accessioned2025-01-20T15:14:41Z
dc.date.available2025-01-20T15:14:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5317
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία περιγράφει τη Βεργίνα και τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις της. Στο πρώτο κεφάλαιο, εξετάζεται η γεωγραφική και ιστορική σημασία της περιοχής, οι ανασκαφές και οι τύμβοι, καθώς και η αποκάλυψη των βασιλικών τάφων. Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναλύεται ο σκοπός της εργασίας και οι στόχοι της, με έμφαση στις παιδαγωγικές προσεγγίσεις που ενθαρρύνουν τη φαντασία, τη γλώσσα και τις κοινωνικές δεξιότητες, καθώς και τη χρήση καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων και επαυξημένης πραγματικότητας για ενεργητική μάθηση. Εξετάζονται επίσης η δραματοποίηση και οι εκπαιδευτικές εκδρομές ως μέσα βιωματικής μάθησης και πολιτιστικής επίγνωσης. Επιπλέον, το ανάκτορο των Αιγών περιγράφεται λεπτομερώς, συμπεριλαμβανομένων των κύριων χώρων του, όπως η κεντρική αυλή, η αίθουσα συμποσίων, τα ιερά, τα βασιλικά διαμερίσματα, οι αποθήκες, οι κήποι και το αμφιθέατρο. Αναφέρονται σημαντικά ευρήματα, όπως η χρυσή λάρνακα, τα χρυσά στεφάνια και η πανοπλία του Φιλίππου Β'. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται διδακτικές προτάσεις και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, μαζί με την πλήρη διαδικασία διεκπεραίωσής τους, μαζί με τα απαραίτητα υλικά για την υλοποίησή τους_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________This paper describes Vergina and its archaeological discoveries. In the first chapter, the geographical and historical significance of the area, the excavations and the mounds, as well as the revelation of the royal tombs, are examined. In the second chapter, the purpose of the work and its objectives are analyzed, with an emphasis on pedagogical approaches that encourage imagination, language, and social skills, as well as the use of artistic activities and augmented reality for active learning. Dramatization and field trips as means of experiential learning and cultural awareness are also explored. In addition, the palace of the Goats is described in detail, including its main areas such as the central courtyard, the banqueting hall, the sanctuaries, the royal apartments, the storerooms, the gardens, and the amphitheater. Important finds are mentioned, such as the golden urn, the golden wreaths, and the armor of Philip II. Finally, in the third chapter, didactic proposals and educational approaches are presented, together with the complete process of processing them, together with the necessary materials for their implementation.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΒεργίναen_US
dc.subjectΒασιλικοί Τάφοιen_US
dc.subjectΜεγάλη Τούμπαen_US
dc.subjectχρυσή λάρνακαen_US
dc.subjectΤάφος του Φιλίππου Β'en_US
dc.subjectVerginaen_US
dc.subjectroyal tomben_US
dc.subjectbig tomben_US
dc.subjectgolden larnaxen_US
dc.subjectPhilip II's tomben_US
dc.titleΒεργίνα / Αρχαίος μακεδονικός πολιτισμός, παιδαγωγικές προσεγγίσεις στο νηπιαγωγείοen_US
dc.title.alternativeVergina / Ancient Macedonian culture, pedagogical approaches in kindergartenen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record