Show simple item record

dc.contributor.advisorΒακάλη, Άννα
dc.contributor.authorΔημητροπούλου, Καλλιόπη
dc.contributor.authorDimitropoulou, Kalliopi
dc.date.accessioned2025-01-21T15:10:10Z
dc.date.available2025-01-21T15:10:10Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5332
dc.description.abstractΗ αφήγηση αποτελεί μια ευρέως χρησιμοποιούμενη εκπαιδευτική στρατηγική, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι ο προσελκύει το ενδιαφέρον και βοηθά στην εμπέδωση των πληροφοριών από τους εκπαιδευόμενους, αφού οι άνθρωποι μπορούν να απομνημονεύσουν και να ανακαλέσουν πιο εύκολα πληροφορίες τις οποίες έλαβαν μέσα από μια ιστορία, ειδικά αν η ιστορία αυτή σχετίζεται με προυπάροχουσες γνώσεις και εμπειρίες των εκπαιδευομένων. Ο τρόπος κωδικοποίησης και παρουσίασης του μαθησιακού αντικειμένου, όπως και κάθε είδους πληροφορίας, επηρεάζει σημαντικά τη δυνατότητα των ανθρώπων να το απομνημονεύσουν και να το ανακαλέσουν στο μέλλον. Μέσω της αφήγησης, οι ιστορίες και τα γεγονότα μεταδίδονται στους μαθητές, αποδίδοντας αποτελεσματικά το την πλοκή και το νόημα της ιστορίας, υποστηρίζοντας την απόκτηση της πραγματικής γνώσης.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Storytelling is a widely used instructional strategy as it has been found to attract interest and help students consolidate information, since people can more easily remember and recall information received through a story, especially if the this story relates to the learners' prior knowledge and experiences. The way learning material is encoded and presented, like any kind of information, significantly affects people's ability to remember and recall it in the future. Through storytelling, stories and events are communicated to students, effectively conveying the plot and meaning of the story, supporting the acquisition of factual knowledge.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectαφήγησηen_US
dc.subjectπαραβολέςen_US
dc.subjectδιδασκαλίαen_US
dc.subjectκαλού Σαμαρίτηen_US
dc.subjectstorytellingen_US
dc.subjectparablesen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectParable of the Good Samaritanen_US
dc.titleΗ αφήγηση ως διδακτικό εργαλείο. Το παράδειγμα των παραβολώνen_US
dc.title.alternativeThe story telling as s teaching tool. The example parablesen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record