Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπων καθηγητής: Κωνσταντίνος Ντίνας
dc.contributor.advisorΕπόπτης: Λεμονίδης Χαράλαμπος
dc.contributor.authorΜεσιακάρη, Αικατερίνη-Ευαγγελία
dc.date.accessioned2017-05-08T11:10:13Z
dc.date.available2017-05-08T11:10:13Z
dc.date.issued2016-11
dc.identifier.other731 ΜΕΣ
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/535
dc.description.abstractΈρευνες έχουν διαπιστώσει ότι η χωρική ικανότητα και η λειτουργική κατανόηση του γεωμετρικού σχήματος μπορούν να βελτιωθούν με τη χρήση των κατάλληλων μέσων και δραστηριοτήτων. Σκοπός της έρευνας ήταν να διαπιστώσει εάν η λειτουργική κατανόηση μπορεί να βελτιωθεί μετά από μια μικρής διάρκειας διδακτική παρέμβαση με τη χρήση εικονικών χειραπτικών υλικών. Η έρευνα διεξήχθη σε 32 μαθητές Στ’ δημοτικού ενός δημοτικού σχολείου στα Τρίκαλα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η λειτουργική κατανόηση μπορεί να βελτιωθεί σε συγκεκριμένες πτυχές της και ότι οι μαθητές εμπλουτίζουν τις οπτικοποιήσεις, την ικανότητα χειρισμού των σχημάτων και τις «εικόνες» που έχουν στον νου τους για τα γεωμετρικά σχήματαAccording to recent research spatial ability and operative apprehension of geometric shape can be improved using the appropriate tools and activities. Our research goal was to determine if the operative apprehension of the geometric shape can be improved after a short term educational intervention using virtual manipulatives. The research was conducted to 32 6th grade students of a primary school in Trikala, Greece. The results revealed that the operational apprehension can be improved according to some aspects and that students enrich their visualizations, their ability to manipulate shapes and the “pictures” they have in their minds about the geometric shapes.en_US
dc.format.extent143 σ.
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΧωρική ικανότηταen_US
dc.subjectΧωρική οπτικοποίησηen_US
dc.subjectΛειτουργική κατανόηση γεωμετρικού σχήματοςen_US
dc.subjectΓεωμετρίαen_US
dc.subjectΕικονικά χειραπτικά υλικάen_US
dc.subjectΤεχνολογίαen_US
dc.subjectSpatial abilityen_US
dc.subjectSpatial visualizationen_US
dc.subjectOperative apprehensionen_US
dc.subjectGeometryen_US
dc.subjectVirtual manipulativesen_US
dc.subjectTechnologyen_US
dc.titleΗ επίδραση της τεχνολογίας στη λειτουργική κατανόηση του γεωμετρικού σχήματος μαθητών Ε' δημοτικούen_US
dc.typeμεταπτυχιακή εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record