dc.contributor.advisor | Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Κωτσαλίδου Ευδοξία | |
dc.contributor.author | Τζαναβάρη, Ειρήνη-Ευλαμπία | |
dc.contributor.other | Β΄βαθμολογητής: Βαμβακίδου Ιφιγένεια | |
dc.date.accessioned | 2017-05-31T08:04:58Z | |
dc.date.available | 2017-05-31T08:04:58Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 614 ΤΖΑ | |
dc.identifier.uri | http://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/573 | |
dc.description | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.description.abstract | Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στην έννοια της λαϊκής παράδοσης. Δίνονται διάφοροι ορισμοί σχετικά με την λαϊκή παράδοση που κατά το πέρασμα των ετών έχουν δοθεί από ακαδημαϊκούς, θεωρητικούς και μελετητές.
Η λαϊκή παράδοση αποτελεί συνδετικό κρίκο που ενώνει τις παλιές με τις νέες γενιές. Μας βοηθάει να συμπυκνώσουμε την πείρα αιώνων σ ‘ όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας και να διατηρούμε την εθνική μας ταυτότητα.
Στην συνέχεια στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται καταγραφή και παρουσίαση εκθεμάτων δύο λαογραφιών μουσείων της Κέρκυρας. Το πρώτο λαογραφικό μουσείο βρίσκεται στην περιοχή Αχαράβη (βόρεια Κέρκυρα) και το δεύτερο λαογραφικό μουσείο βρίσκεται στην περιοχή Σιναράδες (μέση Κέρκυρα).
Τέλος το τρίτο κεφάλαιο σχετίζεται με το νηπιαγωγείο και με ποιον τρόπο μπορούμε να εντάξουμε την λαϊκή παράδοση με διασκεδαστικό και κατανοητό τρόπο για τα νήπια. Θα προτείνουμε και θα αναλύσουμε διάφορες εκπαιδευτικές εφαρμογές και δραστηριότητες που θα είναι κατάλληλες για τα νήπια.
Θα ήθελα να τονίσω ιδιαίτερα τον χαρακτήρα της εργασίας αυτής και να επισημάνω τον σκοπό της. Σαφώς η εργασία στηρίχθηκε σε επιστημονικά κείμενα, σε μελέτες, σε αρθρογραφία, ωστόσο έχει εμπλουτιστεί από την δική μου αντίληψη, την προσωπική μου σχηματισθείσα γνώμη και γνώση, απορρέουσα εξ όσων έχω διαβάσει και αναζητήσει κατά την έρευνά μου.
In the first unit an extensive reference is made according to the meaning of folk tradition. Several definitions are given regarding folk tradition, which through out the years have been given by academics, theoretics and students.
The folk tradition constitutes the connecting link that join the old and the new generations. It helps us to compress the experience of the centuries in all the sectors of the human activity and maintain our national identity.
In the second unit are recorded and presented the exhibits of two folkloric museums in Corfu. The first folkloric museum is located in the area of Acharavi (north Corfu) and the second museum in Sinarades (middle Corfu).
Finally the third unit is associated with the nursery school and the way we can include the folk tradition in an entertaining and comprensive way for the infants. We are going to suggest and analyse several educational executions and activities which could be appropriate for the infants.
I would like to emphasize particularly the type of this assignment and highlight its aim. Obviously this task is based on scientific texts, studies and article writings and it has also been enriched with my apprehension, opinion and knowledge which is derived from everything I have studied and searched during my scientific research. | en_US |
dc.format.extent | 74 σ. | |
dc.language.iso | ελληνική | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | Λαϊκή παράδοση | en_US |
dc.subject | Λαογραφικό μουσείο | en_US |
dc.subject | Λαογραφία | en_US |
dc.subject | Εκπαιδευτικές εφαρμογές | en_US |
dc.subject | Παιχνίδι | en_US |
dc.subject | Ήθη-έθιμα | en_US |
dc.subject | Νηπιαγωγείο | en_US |
dc.subject | Folk tradition | en_US |
dc.subject | Folkloric museum | en_US |
dc.subject | Folklore | en_US |
dc.subject | Educational execution | en_US |
dc.subject | Play | en_US |
dc.subject | Customs | en_US |
dc.subject | Kindergarten | en_US |
dc.title | Λαϊκή παράδοση. Εκπαιδευτικές εφαρμογές στην προσχολική ηλικία | en_US |
dc.title.alternative | Folk tradition. Educational executions in pre-school age | en_US |
dc.type | Πτυχιακή διπλωματική εργασία | en_US |