Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτρια Καθηγήτρια: Βαμβακίδου Ιφιγένεια
dc.contributor.authorΒρακότα, Βασιλική
dc.contributor.otherΒ΄ βαθμολογητής: Κωτσαλίδου Ευδοξία
dc.date.accessioned2017-06-02T08:20:34Z
dc.date.available2017-06-02T08:20:34Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.other616 ΒΡΑ
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/579
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΟ σκοπός της εκπόνησης αυτής της εργασίας είναι η κατανόηση της έννοιας της ιστορίας και συγκεκριμένα η μελέτη της τοπικής ιστορίας και αποτελείται από τρία κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο πραγματεύεται τις εννοιολογικές προσεγγίσεις του όρου της τοπικής ιστορίας, δίνει πληροφορίες για την έννοια της ιστορίας και του ιστορικού χρόνου, για την έννοια του τόπου και της κοινότητας, καθώς και για την χρησιμότητα της τοπικής ιστορίας στην εκπαίδευση. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στην ιστορία και την περιγραφή των Ζαγοροχωριών από τον 15ο έως τον 21ο αιώνα (σήμερα) και στην συνέχεια στην ιστορία και την περιγραφή ενός χωριού των Ζαγοροχωριών, το «Γρεβενίτι» από τον 18ο έως τον 21ο αιώνα (σήμερα). Το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο τονίζει την σημασία της ιστορίας σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου (ΔΕΠΠΣ - ΑΠΣ). Περιγράφονται οι δραστηριότητες που πραγματοποιούνται κατά την οργάνωση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος στο Νηπιαγωγείο σχετικά με την κατανόηση της τοπικής ιστορίας από τα παιδιά, την επαφή με την ιστορία, τα ήθη, τα έθιμα και τις παραδόσεις των Ζαγοροχωριών και του χωριού «Γρεβενίτι». Τέλος, καταγράφονται τα συμπεράσματα στα οποία οδηγεί η διδασκαλία της τοπικής ιστορίας στο Νηπιαγωγείο, καθώς και τα συμπεράσματα από τις σχετικές δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν κατά την οργάνωση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος. Υπάρχουν και παραρτήματα που περιέχουν ενδεικτικές εικόνες από τα Ζαγοροχώρια και το χωριό.The purpose of this project is to understand the concept of history and specifically the local history. It includes three chapters. The first chapter is about the conceptual approaches of local history, gives information about the concept of history, historical time, locus and community and also about the usefulness of local history in education. The second chapter focuses on the history and the description of Zagorochoria from 15th to 21st century and one village of Zagororochoria, “ Greveniti” from 18th to 21st century. The last chapter points out the meaning of history according to a Cross Thematic Curriculum Framework for Compulsory Education in Kindergarten Diathematikon Programma. Moreover in this project are described the activities during an educational program in kindergarten, which focuses on how children understand the local history and how they contact with the history, the customs and the tradition of Zagorochoria and “Greveniti”. At last, there are conclusions about the teaching of local history in kindergarten and about the designed activities during this educational project. There are also annexes related to indicative images of Zagorochoria and “Greveniti”.en_US
dc.format.extent85 σ.
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΙστορίαen_US
dc.subjectΤοπική ιστορίαen_US
dc.subjectΖαγοροχώριαen_US
dc.subjectΓρεβενίτιen_US
dc.subjectΔΕΠΠΣ-ΑΠΣen_US
dc.subjectHistoryen_US
dc.subjectLocal historyen_US
dc.subjectZagorochoriaen_US
dc.subjectCross-thematic curriculum frameworken_US
dc.titleΗ Τοπική ιστορία ως εργαλείο ανάδειξης πολιτισμικής κληρονομιάς. Το παράδειγμα των Ζαγοροχωρίων της Περιφέρειας Ιωαννίνων. Το Γρεβενίτιen_US
dc.title.alternativeThe Local history as a tool of cultural heritage. The example of Zagorochoria–Ioannina. Grevenitien_US
dc.typeΠτυχιακή διπλωματική εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record