Browsing Μεταπτυχιακές Εργασίες ΔΔΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» by Subject "variable"
Now showing items 1-3 of 3
-
Δυσκολίες κατανόησης της έννοιας της μεταβλητής στην άλγεβρα. Φαινομενικό πρόσημο των παραστάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η έρευνα αυτή επικεντρώθηκε στη μελέτη του φαινομενικού προσήμου των αλγεβρικών παραστάσεων και συγκεκριμένα, στο πρόσημο των αριθμών που οι μαθητές γυμνασίου θεωρούν ότι μπορεί να αποδοθούν σε αλγεβρικές παραστάσεις που ... -
Η διπλή επίδραση της προκατάληψης του φυσικού αριθμού στην κατανόηση της έννοιας της μεταβλητής – Με ποιόν τρόπο επιδρά η ακεραιότητα και το φαινομενικό πρόσημο των αλγεβρικών παραστάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Οι μεταβλητές στην άλγεβρα αποτελούν αλφαβητικά σύμβολα που αναπαριστούν οποιονδήποτε αριθμό. Παρ’ όλα αυτά προηγούμενες έρευνες έχουν δείξει ότι εξαιτίας της προκατάληψης του φυσικού αριθμού οι μαθητές τείνουν να ... -
Λάθη και δυσκολίες που εμφανίζονται οι μαθητές κατά την επίλυση αλγεβρικών ανισώσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-11)Είναι κοινώς αποδεκτό ότι τα μαθηματικά αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Οι ανισώσεις, όπως και οι εξισώσεις, συνιστούν ένα βασικό κομμάτι των μαθηματικών σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. ...