Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπων καθηγητής: Νικόλαος Φωτόπουλος
dc.contributor.authorΧαλκιά, Ιωάννα
dc.date.accessioned2017-07-14T12:53:35Z
dc.date.available2017-07-14T12:53:35Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/650
dc.description.abstractΑφετηρία για την εκπόνηση της παρούσης μελέτης είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο μπορούν οι διάφορες μορφές τέχνης όπως εικαστικές, φωτογραφία, βίντεο, μουσική, λογοτεχνία, να μεταβάλλουν προς το καλύτερο την μαθησιακή διαδικασία. Υπό αυτό το πρίσμα το γνωστικό αντικείμενο της έρευνας μας, αποτέλεσε η έννοια της Αλληλεγγύης, μια έννοια με βαθιά ανθρωπιστικό χαρακτήρα. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με μια σειρά από διδακτικές προσεγγίσεις, οι οποίες βασίστηκαν πάνω στο θεωρητικό υπόβαθρο προηγούμενων μελετών σχετικά με τον ρόλο, την εφαρμογή και τα αποτελέσματα των τεχνών στον χώρο της εκπαίδευσης. Κάθε μορφή τέχνης που έχει αξιοποιηθεί στην παρούσα μελέτη προσεγγίζεται μέσα από την μέθοδο της σημειωτικής ανάλυσης, αφού προηγουμένως έχει καθοριστεί η επιστημονική εμβέλεια της συγκεκριμένης μεθοδολογίας. The inception of the current survey was to define how different kinds of art, like visual arts, photography, video, music, literature can improve the educational process. Solidarity ,which has a deeply humane character, was the cognitive subject of this research. The trainees conducted a series of educational procedures based on the theoretical background of previous surveys that had to do with the application and the results of art in the educational field. Each form of art that has been used in this survey is approached by semiotic analysis after having defined the scientific range of thespecificmethodology.en_US
dc.format.extent84 σ.
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΤέχνεςen_US
dc.subjectΜάθησηen_US
dc.subjectΓνωστικές λειτουργίεςen_US
dc.subjectΑλληλεγγύηen_US
dc.subjectΣημειωτική ανάλυσηen_US
dc.subjectArten_US
dc.subjectLearningen_US
dc.subjectCognitive functionsen_US
dc.subjectSolidarityen_US
dc.subjectSemiotic analysisen_US
dc.titleΤέχνες και Μάθηση. Η Εκπαίδευση μέσω των Τεχνών. Διδακτικές και Παιδαγωγικές προσεγγίσειςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record