dc.description.abstract | Αφετηρία για την εκπόνηση της παρούσης μελέτης είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο μπορούν οι διάφορες μορφές τέχνης όπως εικαστικές, φωτογραφία, βίντεο, μουσική, λογοτεχνία, να μεταβάλλουν προς το καλύτερο την μαθησιακή διαδικασία. Υπό αυτό το πρίσμα το γνωστικό αντικείμενο της έρευνας μας, αποτέλεσε η έννοια της Αλληλεγγύης, μια έννοια με βαθιά ανθρωπιστικό χαρακτήρα. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με μια σειρά από διδακτικές προσεγγίσεις, οι οποίες βασίστηκαν πάνω στο θεωρητικό υπόβαθρο προηγούμενων μελετών σχετικά με τον ρόλο, την εφαρμογή και τα αποτελέσματα των τεχνών στον χώρο της εκπαίδευσης. Κάθε μορφή τέχνης που έχει αξιοποιηθεί στην παρούσα μελέτη προσεγγίζεται μέσα από την μέθοδο της σημειωτικής ανάλυσης, αφού προηγουμένως έχει καθοριστεί η επιστημονική εμβέλεια της συγκεκριμένης μεθοδολογίας. The inception of the current survey was to define how different kinds of art, like
visual arts, photography, video, music, literature can improve the educational
process. Solidarity ,which has a deeply humane character, was the cognitive subject
of this research. The trainees conducted a series of educational procedures based on
the theoretical background of previous surveys that had to do with the application and
the results of art in the educational field. Each form of art that has been used in this
survey is approached by semiotic analysis after having defined the scientific range of
thespecificmethodology. | en_US |