Η χρήση του facebook ως εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης : διερευνώντας το προφίλ των χρηστών του
Abstract
Στην σύγχρονη εποχή έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για χρήση του διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το Facebook αποτελεί τη πιο δημοφιλή Σελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς έχει πάνω από 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι χρήστες μέσω του οποίου έχουν την δυνατότητα να επικοινωνούν με τους φίλους τους, να κοινοποιούν πληροφορίες, όπως φωτογραφίες, να ψυχαγωγούνται, να ενημερώνονται και να κοινωνικοποιούνται. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την επαφή των χρηστών του Facebook μέσα από μία κριτική θεώρηση στο πλαίσιο των κοινωνικών επιστημών προσπαθώντας ταυτόχρονα να αναδείξει το είδος της επαφής των χρηστών, τον τρόπο χρήσης του και την επίδραση του στην κοινωνική ζωή τους. Τα ζητήματα αυτά εκφράζονται λόγω της τεράστιας απήχησης που έχει το Facebook τα τελευταία χρόνια. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας αναδεικνύουν την καθημερινή αλληλεπίδραση των χρηστών με το Facebook. Το οποίο χρησιμοποιούν ως εργαλείο για την συμμετοχή τους στην εικονική πραγματικότητα παρέχοντάς τους ενημέρωση, κοινοποιήσεις πληροφοριών και φωτογραφιών, ψυχαγωγία, άμεση επικοινωνία και διαφημιστική προβολή. Παράλληλα, προωθείται η εύκολη και άμεση επαφή τους μέσω των απλών λειτουργιών του που συνεχώς εξελίσσονται συμβαδίζοντας με τους ρυθμούς της αναπτυσσόμενης τεχνολογίας.
In modern times, the need has been created for the use of the Internet and Social Media Networks. Facebook is the most popular Social Networking Page, with more than 1.7 billion users worldwide. Users through whom they have the ability to communicate with their friends, to share information, such as photos, to be entertained, to be informed and socialized. These work the Facebook users' contact with the Social Sciences. Trying to highlight the type of user contact, the way it is used and its impact on their social life. These issues are expressed due to the huge impact that Facebook has in recent years. The findings of this survey highlight the daily interaction of users with Facebook. This serves as a tool for their participation in virtual reality by providing information, updates and photos, entertainment, direct communication and advertising. At the same time, their easy and direct contact is promoted through its simple functions, which are constantly evolving according to the rhythms of the developing technology.