dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε κατά το 7ο και 8ο εξάμηνο των σπουδών μου στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στο τμήμα Νηπιαγωγών. Επιχειρήθηκε η μελέτη της μουσειακής αγωγής ως μέσο βιωματικής μάθησης και δια βίου εκπαίδευσης και συγκεκριμένα οι δράσεις παρελθοντικές και μελόντικες του μουσείου των Δελφών. Στο πρώτο μέρος της εργασίας προσεγγίζουμε θεωρητικά το υπόβαθρο των μουσειακών χώρων και την έννοια της μουσειακής αγωγής. Αναλύουμε το μεθοδολογικό εργαλείο της έρευνας και συγκεκριμένα αυτό της μελέτης περίπτωσης. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται το μουσείο των Δελφών. Η ιστορία του, οι δράσεις και η εφαρμοσμένη μουσειακή αγωγή στο συγκεκριμένο μουσειακό χώρο. Τέλος, παρατίθενται συμπεράσματα της έρευνας, και προτάσεις για μουσειακή δράση στο χώρο του μουσείου που ερευνούμε, και συγκεκριμένα εκπαιδευτικά προγράμματα δομημένα για το νηπιαγωγείο, καθώς επίσης και η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε για την συγγραφή της εργασίας. Για την ολοκλήρωση της εργασίας θα ήθελα να ευχαριστήσω το Μουσείο των Δελφών για την βοήθεια και την επικοινωνία καθώς και για την παροχή χρήσιμου εποπτικού και πληροφοριακού υλικού | en_US |