Διερεύνηση βιβλιογραφικής παραγωγής παιδικού βιβλίου στην ελληνική γλώσσα σε ψηφιακή μορφή 2015-2016
Abstract
4
Η πτυχιακή εργασία βασίστηκε κυρίως στο βιβλίο « Η δημιουργική γραφή στο νηπιαγωγείο», το οποίο επιμελήθηκαν η κ. Βακάλη Άννα, η κ. Μαρία Ζωγράγου- Τσαντάκη και ο κ. Τριαντάφυλλος Κωτόπουλος. Το πρώτο μέρος της εργασίας διαπραγματεύεται την δημιουργική γραφή, την λογοτεχνία και την τεχνολογία πληροφορίων και επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα αναφέρεται στο τι είναι η δημιουργική γραφή, η πρώτη της εμφάνιση, η ένταξη της στην εκπαίδευση και κυρίως στην προσχολική ηλικία καθώς και τα πλεονεκτήματα ένταξης της στην εκπαίδευση, επιπλέον αναφέρεται στην λογοτεχνία, στην γένεση και την εξέλιξη στο βάθος των χρόνων, καθώς και στην παιδική λογοτεχνία και τα οφέλη της στην προσχολική ηλικία. Επιπλέον, εξετάζει την εμφάνιση της τεχνολογίας τόσο στην προσχολική ηλικία όσο στα μετέπειτα χρόνια της σχολικής φοίτησης. Αναφέρει έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε σχολεία , τα οποία ενσωμάτωσαν τα τ.π.ε στην προσχολική ηλικία, τονίζοντας τα οφέλη που προσφέρει αυτή η ένταξη.
Στο δεύτερο μέρος της πτυχιακής εργασίας παρουσιάζονται διάφορες δραστηριότητες οι οποίες αφορούν την δημιουργική γραφή, την λογοτεχνία και την τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίας.
The thesis was based mainly on the book “creative writing in kindergarten”edited by Mrs Vakali Anna, Mrs Maria Zografou- Tsantaki and Mr Kotopoulos Triantafyllos. The first part of the work deals with creative writing, literature as well as information and communication technology. In particular, it refers to what creative writing is, its first appearance and inclusion in education, especially at pre- school age noting the advantages of its inclusion to education. Moreover, the book refers to the genesis and evolution of literature over the years and the contribution and the benefits of children’s literature at a pre- school age. In addition, it examines the appearance of technology in pre- school and in later years of schooling. It refers to surveys carried out in schools, which incorporated information communication technology into pre- school curriculum, highlighting the benefits of such kindergarten.