dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία επισημαίνοντας τη σπουδαιότητα του διαθεματικού ενιαίου πλαισίου προγράμματος σπουδών και συγκρίνοντας τις βασικές του θέσεις με μια κορυφαία προσωπικότητα του αρχαιοελληνικού κόσμου, τον Αριστοτέλη. Αναπτύσσονται οι απόψεις του Αριστοτέλη περί παιδείας, περί των ηθικών και διανοητικών αρετών, προσδίδοντας στο περιεχόμενό τους ευρύτατες διαστάσεις. Αν μεταφέρουμε στο εκπαιδευτικό σύστημα τις προτάσεις του περί παιδείας σε συνδυασμό με τους σκοπούς του δεππς και ότι κάθε πρόγραμμα σπουδών θα πρέπει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις ώστε τα παιδιά να αναπτύσσονται και να κοινωνικοποιούνται ομαλά και πολύπλευρα, θα διατυπώνουμε λόγο για μια αγωγή που δεν υποτάσσεται σε σκοπιμότητες. Αν ο διδάσκων ακολουθήσει τις ανωτέρω αρετές και τις αφομοιώσει ο διδασκόμενος, τότε και οι δυο θα έχουν ένα στέρεο πεδίο ικανοτήτων, για να βρίσκονται σ’ έναν συνεχή αναστοχασμό και αυτοστοχασμό.
This paper highlights the importance of the cross-curricular single curriculum framework and compares its core positions with a leading personality of the ancient Greek world, Aristotle. Aristotle's views on education, on moral and intellectual virtues, are being developed, giving their content wider dimensions. If we translate into the educational system its education proposals in conjunction with its goals and that each curriculum should ensure the conditions for children to develop and socialize smoothly and versatile, we will formulate a speech that is not subordinated to Feasibility. If the teacher follows the above virtues and assimilates the learner, then both will have a solid field of abilities to be in a continuous reflection and selfreflection | en_US |