Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάφυλλος Κωτόπουλος
dc.contributor.authorΒλάχου, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2017-07-24T13:24:30Z
dc.date.available2017-07-24T13:24:30Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/722
dc.description.abstractΤο θέμα της παρούσας εργασίας είναι « Μύθοι του Αισώπου. Συμβολισμοί και Πρακτικές Εφαρμογές στην Προσχολική Εκπαίδευση». Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον μύθο γενικότερα. Έχει γίνει προσπάθεια να οριστεί τι είναι μύθος και να εξαχθεί ένας ορισμός. Καταγράφεται επίσης η ιστορική αναδρομή του μύθου καθώς και ο σκοπός του. Στο δεύτερο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας γίνεται λόγος στον Αίσωπο, τον σπουδαίο αυτόν μυθογράφο. Αρχικά αναλύεται η ζωή και το έργο του. Εν συνεχεία αναλύονται τα χαρακτηριστικά στοιχεία των μύθων του. Στο τέλος του κεφαλαίου αυτού καταγράφονται και οι 345 μύθοι του Αισώπου. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση είκοσι μύθων του Αισώπου από τους 345. Η ανάλυση αυτή περιλαμβάνει την ανάλυση του περιεχομένου κάθε μύθου, την δομή και τα χαρακτηριστικά του, το ηθικό δίδαγμα κάθε μύθου και τέλος τους συμβολισμούς του. Το τέταρτο κεφάλαιο πραγματεύεται τις πρακτικές εφαρμογές των μύθων του Αισώπου στην προσχολική εκπαίδευση. Οι κλάδοι οι οποίοι αναφέρονται είναι η γλώσσα και η ανάπτυξη του λόγου, η αισθητική αγωγή, η κινητική αγωγή, η μουσική αγωγή, η δημιουργικότητα, η θεατρική αγωγή και το φυσικό περιβάλλον. Τέλος, υπάρχουν τα συμπεράσματα, τα οποία συνοψίζουν τα ευρήματα κάθε κεφαλαίου. The subject of this final thesis is “Aesop’s Myths. Symbols and practices in pre-school education”. The first chapter refers to myth in general. An attempt has been made to define what exactly myth is because its nature is controversial and there are a lot of studies about it. Also, this chapter refers to the historical reflection of myth as well as its purpose. The second chapter of this thesis is about the great mythologist, Aesop. At first have been analyzed his life and his life. Subsequently this this has been analyzed the myth’s features. In the end have been recorded the 345 myths of Aesop. In the third chapter twenty of these myths have been analyzed. This analysis includes each myths content, its structure and its characteristics, the moral lesson of each myth and finally its symbolism. The fourth chapter deals with the practical applications of Aesop’s myths in preschool education. The branches that are mentioned are the language and the development of speech, aesthetic education, kinetic education, musical education, creativity, theatrical education and the natural environment. Finally, there are the conclusions, which summarize the findings of each chapter.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΑίσωποςen_US
dc.subjectμύθοιen_US
dc.subjectσυμβολισμοίen_US
dc.subjectπρακτικέςen_US
dc.subjectAesopen_US
dc.subjectmythsen_US
dc.subjectsymbolsen_US
dc.subjectpracticesen_US
dc.titleΜύθοι του Αισώπου. Συμβολισμοί και πρακτικές εφαρμογές στην προσχολική εκπαίδευσηen_US
dc.typeOtheren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record