Ο σχολικός εκφοβισμός μέσα από δραστηριότητες δημιουργικής γραφής και ψηφιακής αφήγησης για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας
Abstract
Η συγκεκριμένη εργασία εστιάζει στο φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού και στις διαστάσεις του. Επισημαίνονται, τα χαρακτηριστικά των προφίλ των θυτών, των θυμάτων καθώς και των παρατηρητών. Αναλύονται, επίσης, οι συνέπειες και οι τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου αυτού. Επίσης, παρουσιάζονται δραστηριότητες βασισμένες σε τεχνικές Δημιουργικής Γραφής και Ψηφιακής Αφήγησης, οι οποίες συμβάλλουν στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας απέναντι στο φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας. This specific assignment focuses on school bullying and its dimensions. The profiles of the personality of the perpetrators, the victims and those witnessing it are pointed out. What is more, the consequences of bullying along with ways of preventing it and dealing with it are analyzed. Moreover, there are activities included, based on Creative Writing and Digital Storytelling techniques which contribute to making children of preschool and of year one in primary school sensitive and informed against school bullying