Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάφυλλος Κωτόπουλος
dc.contributor.authorΖιώγα, Ιωάννα
dc.date.accessioned2017-07-24T13:58:37Z
dc.date.available2017-07-24T13:58:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/728
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το παραμύθι ως μέσο διδασκαλίας στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση. Αναφέρεται στην διδακτική αξία του παραμυθιού και στη μεγάλη προσφορά στη ζωή του παιδιού σε διάφορους τομείς όπως είναι ο συναισθηματικός, ο κοινωνικός κ.α. Για να κατανοήσουμε την αξία αυτή όμως πρέπει πρώτα να δούμε τι ακριβώς είναι το παραμύθι, την ιστορία του μέσα από την πάροδο του χρόνου και τα διάφορα είδη παραμυθιού που υπάρχουν. Αυτό ακριβώς περιλαμβάνει και το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας με σκοπό την αναγνώριση του παραμυθιού ως ένα αξιοπρεπές και αυτόνομο είδος λογοτεχνίας, ικανό για να χρησιμοποιείται ως μέσο διδασκαλίας. Το δεύτερο κεφάλαιο έρχεται να συμπληρώσει αυτή την προσπάθεια περιγράφοντας αναλυτικά το ρόλο του παραμυθιού στην προσχολική εκπαίδευση και τα πολλά οφέλη που παρέχει στο παιδί. Εκτός από το να χρησιμοποιηθεί το παραμύθι αυτό καθ’ αυτό ως μέσο διδασκαλίας, μπορεί να υπάρξει ως αφορμή για άλλες δραστηριότητες μέσα στη σχολική τάξη. Σε αυτό αναφέρεται το τρίτο κεφάλαιο αυτής της εργασίας που προτείνει μερικές δραστηριότητες που μπορούν να πραγματοποιηθούν με αφορμή ένα παραμύθι. Οι δραστηριότητες αυτές είναι κινητικές, γλωσσικές, μαθηματικές, μουσικές και βοηθούν το παιδί να μάθει με ένα πιο ευχάριστο τρόπο. The present work deals with the fairy tale as a mean of teaching in preschool and primary school education. It refers to the teaching value of fairy tales and the great contribution to the life of the child in various areas such as emotional, social etc. In order to understand this value, however, we must first see what exactly is the fairy tale, its history over time and the various kinds of fairy tales that exist. This is precisely the first chapter of the work aimed at recognizing the story as a decent and autonomous kind of literature, capable of being used as a mean of teaching. The second chapter comes to complete this effort, describing in detail the role of fairy tale in pre-school education and the many benefits it provides to the child. In addition to using the fairy tale as a mean of teaching, it may be the occasion for other activities within the classroom. This is the third chapter of this work which proposes some activities that can be carried out of the occasion of a fairy tale. These activities are kinetic, linguistic, mathematical, musical and help the child to learn in a more pleasant way.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπαραμύθιen_US
dc.subjectλογοτεχνίαen_US
dc.subjectπαιδίen_US
dc.subjectμάθησηen_US
dc.subjectfairy taleen_US
dc.subjectliteratureen_US
dc.subjectchilden_US
dc.subjecteducationen_US
dc.titleΗ χρήση του παραμυθιού στα εκπαιδευτικά προγράμματα του νηπιαγωγείουen_US
dc.typeOtheren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record