dc.description.abstract | Η εργασία πραγματεύεται την αξία του παιδικού βιβλίου και συγκεκριμένα του εικονογραφημένου παιδικού βιβλίου στην νηπιακή ηλικία. Αρχικά, δίνεται έμφαση στο ευρύ φάσμα της παιδικής λογοτεχνίας, την θεματολογία της και τα είδη που υπάρχουν στην σύγχρονη Ελληνική Βιβλιογραφία. Στη συνέχεια, ορίζεται το εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο, τα θέματα και οι κώδικες του κάθε εικονογραφημένου βιβλίου με σκοπό ο αναγνώστης να κατανοήσει εις βάθος τον δυνατό ρόλο που παίζει η εικόνα στη πλοκή , καθώς είναι ελάχιστη η αφήγηση και τον κύριο λόγο έχουν μόνο οι ζωγραφιές, τα σχέδια και τα χρώματα. Επιπροσθέτως, στο δεύτερο μέρος της εργασίας, μετατρέπεται ένα παιδικό εικονογραφημένο βιβλίο σε ηλεκτρονική μορφή με σκοπό να αναδειχθεί ακόμα περισσότερο η δυναμική του σχεδίου και του χρώματος αλλά και να δοθεί έμφαση στην σημαντική συμβολή του ηλεκτρονικού υπολογιστή τόσο στην εκπαίδευση όσο και στην εκπόνηση του καθημερινού μαθήματος , καθώς τα παιδιά όχι μόνο εξοικειώνονται στον τομέα της Πληροφορικής αλλά τους παρέχεται η δυνατότητα να ενδιαφερθούν περισσότερο με το μάθημα που θα είναι σε κάποιο βαθμό πιο παραστατικό και βιωματικό.
This paper work deals with the value of the children's book and in particular the illustrated children's book in infancy. At first, emphasis is placed on the wide range of children's literature, its subject matter and the kinds that exist in the Modern Greek Bibliography. Next, the illustrated children's book, the themes and the codes of each illustrated book, is designed to make the reader understand in depth the role that the image plays in the plot, as little is the narrative and the main reason is only the paintings, designs and colors. In addition, in the second part of the work, a children's illustrated book is transformed into an electronic format in order to further highlight the dynamics of the design and the color, as well as to emphasize the important contribution of the computer both in education and in the preparation of the daily lesson, Since children are not only familiar with IT but they are given the opportunity to be more interested in the lesson that will be somewhat more documentary and experiential | en_US |