Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωνσταντίνος Ντίνας
dc.contributor.authorΑνανιάδου, Βασιλική
dc.date.accessioned2017-07-25T12:35:51Z
dc.date.available2017-07-25T12:35:51Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/747
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία, θα συζητηθεί το ζήτημα του αναδυόμενου γραμματισμού και της διγλωσσίας, μέσα από θεωρητικές προσεγγίσεις διαφόρων πηγών, τονίζοντας την μείζονα σημασία τους για τις επιδόσεις των μαθητών και την κατάταξη των χωρών της Νέας Ζηλανδίας και την Αυστραλίας σε διεθνείς διαγωνισμούς. Αρχικά, παρουσιάζεται μία ιστορική αναδρομή για τις προσθήκες και τις τροποποιήσεις που υπέστη ο ορισμός του αναδυόμενου γραμματισμού ανά τα χρόνια και η βαρύτητα που κατέληξε να έχει σήμερα. Επίσης, γίνεται σύνδεση με τα ζητήματα διγλωσσίας και την αλληλεπίδραση που έχουν αυτοί οι δύο παράγοντες. Τι είναι, λοιπόν, αυτό που ξεχωρίζει τις δύο αυτές χώρες στον συγκεκριμένο τομέα; Ποια είναι η σπουδαιότητά τους; Τι προσπάθειες έχουν γίνει ανά τα χρόνια και τι ισχύει σήμερα; Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα ερευνηθούν και θα απαντηθούν στα επόμενα κεφάλαια. Στην κάθε χώρα ξεχωριστά, γίνεται αναφορά στους γηγενείς και την εκπαίδευσή τους, συμπεριλαμβανομένων των προβλημάτων που παρουσιάζονται αλλά και των λύσεων και των προσπαθειών που γίνονται από τα δύο Υπουργεία Παιδείας αντίστοιχα. Όχι μόνο οι γηγενείς που αποτελούν την μεγαλύτερη μειονοτική κοινότητα στην κάθε χώρα, όπου για την Νέα Ζηλανδία είναι oi Μαορί και για την Αυστραλία οι Αβορίγινες, αλλά και οι Pacific γηγενείς της Νέας Ζηλανδίας, καθώς και οι οικογένειες μεταναστών που ζούνε και στις δύο χώρες που απασχόλησαν την συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία. Κοινωνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, γλωσσικά ζητήματα, αλλά και το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα σε εκπαίδευση και οικογενειακό περιβάλλον, είναι θέματα που επηρεάζουν την γενική εικόνα των χωρών σε εσωτερικά ζητήματα, αλλά και σε διεθνείς διαγωνισμούς, όπως PISA, PIRLS και TIMSS, των οποίων τα αποτελέσματα παρατίθενται και στα δύο κεφάλαια. Η προθυμία των κρατών να εντάξουν αυτές τις ομάδες, οι οποίες δεν παύουν να αποτελούν κομμάτι της κοινωνίας, είναι άλλο κομμάτι. In this diploma essay, will be discussed the issue of emergent literacy and bilingualism through theoretical approaches of various sources, emphasizing their importance for students proficiency and the classification of New Zealand and Australia in international student assessments. Initially, there is a historical retrospection of the additions and modifications that have been made to the definition of emergent literacy through the years and the importance it has reached today. There is also relevance with bilingualism. Then, what is that making these two countries special in this specific affair? What is their importance? What effort has been made over the years and what is in the spotlight nowadays? These are some of the questions to be answered and analyzed in the following chapters. In each country separately, there is a reference to their natives and their education, including their problems, solutions and efforts as well made by the two Ministries of Education correspondingly. Not only the natives, who are the largest minorities in each country, Aboriginal for Australia, Maori and Pacific people for New Zealand, but migrants, as well, living in both countries elaborated in this diploma essay. Social and language issues they confront and the gap between families and education system are facts that affect the general perception of these countries on internal matters so as in international student assessments such as PISA, PIRLS and TIMSS, whose results are stated in both chapters. The willingness of both states to induct these minority groups, which do not crease to be a part of their society, is another concern.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectαναδυόμενος γραμματισμόςen_US
dc.subjectδιγλωσσίαen_US
dc.subjectμετανάστες μαθητέςen_US
dc.subjectPISAen_US
dc.subjectPIRLSen_US
dc.subjectemergent literacyen_US
dc.subjectbilingualismen_US
dc.subjectimmigrant studentsen_US
dc.subjectpacific peopleen_US
dc.subjectMaorien_US
dc.subjectAboriginalen_US
dc.subjectμαορίen_US
dc.subjectαβορίγινεςen_US
dc.titleΔιγλωσσία και Αναδυόμενος Γραμματισμός : Οι περιπτώσεις της Ν. Ζηλανδίας και της Αυστραλίαςen_US
dc.typethesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record