dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος των Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Κύριος στόχος είναι να ανακαλύψουμε ποιες είναι οι προϋπάρχουσες ιδέες των παιδιών για το φυσικό φαινόμενο του Κύκλου του νερού, καθώς και να επιχειρήσει να διερευνήσει αν οι ιδέες αυτές είναι εφικτό να μετασχηματιστούν πλησιάζοντας την επιστημονική γνώση. Στην εργασία παρουσιάζεται η εφαρμογή μιας εναλλακτικής διδακτικής παρέμβασης, μεθοδολογικό εργαλείο της οποίας αποτελεί ο διδακτικός μετασχηματισμός του Κύκλου του νερού σε ψηφιακό παραμύθι με την χρήση της εφαρμογής Entiti Creator. Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι μία ζωντανή άμεση ή έμμεση προβολή του φυσικού – πραγματικού κόσμου που επιτρέπει στους χρήστες να βιώσουν τον κόσμο γύρω τους, όπως είναι σε πραγματικό χρόνο, ενισχυμένου με ψηφιακό ή/και διαδραστικό περιεχόμενο. Φαίνεται ότι μπορεί να αξιοποιηθεί για την διδασκαλία διαφόρων εννοιών σε ποικίλα γνωστικά αντικείμενα. Στην παρούσα εργασία τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται όσον αφορά τη διδακτική παρέμβαση για το φαινόμενο του Κύκλου του Νερού στο Δημοτικό, υποδεικνύει την σκοπιμότητα του σχεδιασμού δραστηριοτήτων μέσω των εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας και στην δική μας περίπτωση της εφαρμογής ENTITI creator. The present study is conducted under the Program of Undergraduate Studies of the Preschool Department of University of Western Macedonia. The main aim is to find out what children's pre-existing ideas are about the natural phenomenon of the Water Circle, as well as to try to investigate whether these ideas can be transformed by approaching scientific knowledge. This paper presents a part of the application of an alternative teaching intervention, the methodological tool of which is the didactic transformation of the Water Cycle into a digital fairy tale using the Entiti Creator application. Augmented Reality (AR) is a live, direct or indirect projection of the physical-real world which allows users to experience the surrounding environment as it is, in real-time, enhanced with digital and/or interactive content. It seems that AR can be exploited for teaching various disciplines. In this paper, the preliminary results of a study regarding a teaching intervention about science education in primary school and specifically the topic of the water circle are presented. The AR content was deployed through the ENTITI creator application | en_US |