Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάφυλλος Κωτόπουλος
dc.contributor.authorΠαπαδωροθέου, Μαρία
dc.date.accessioned2017-07-25T13:05:24Z
dc.date.available2017-07-25T13:05:24Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/751
dc.description.abstractΤο θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η προσέγγιση της έννοιας της διαφορετικότητας μέσα από εκπαιδευτικές δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής με τη βοήθεια των «Σύγχρονων Τεχνολογιών» και πιο συγκεκριμένα της ψηφιακής αφήγησης. Ο κλάδος της Δημιουργικής Γραφής αποτελεί κάτι καινούριο για το εκπαιδευτικό σύστημα, τα τελευταία χρόνια έκανε την εμφάνιση του σε αυτό. Μέσα από τη Δημιουργική Γραφή καλλιεργείται και αναπτύσσεται η δημιουργικότητα των παιδιών, ο προφορικός λόγος ,τα παιδιά μπορούν να εκφράζουν την άποψη τους ελεύθερα. Η λογική της είναι τέτοια, που δεν έχει περιορισμούς και ηθικούς φραγμούς με αποτέλεσμα, το παιδί να μην νιώθει το άγχος ή την αποδοκιμασία για τις απαντήσεις που επρόκειτο να δώσει στον εκπαιδευτικό του. Ακόμη, πέρα από τη Δημιουργική Γραφή χρησιμοποιούνται και οι Σύγχρονες Τεχνολογίες με σκοπό η εκπαιδευτική διαδικασία να ανταποκρίνεται στη σύγχρονη πραγματικότητα και τα παιδιά να εξοικειωθούν με τη χρήση του υπολογιστή. Ο συνδυασμός της Δημιουργικής Γραφής και της ψηφιακής αφήγησης στις δραστηριότητες έχει σκοπό να προβληματίσει τα παιδιά της προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας σχετικά με την έννοια της διαφορετικότητας. Ακόμη, σκοπός των δραστηριοτήτων είναι οι μαθητές να παρατηρήσουν και να αναλύσουν τα φαινόμενα αποκλεισμού προς το διαφορετικό που συμβαίνουν στα πλαίσια του σχολείου, έτσι ώστε αυτά να εκλείψουν. Επιπλέον, οι δραστηριότητες έχουν σκοπό να ψυχαγωγήσουν τους μαθητές για να νιώσουν ευχάριστα, δημιουργικά και να εισάγουν τις Τεχνολογίες των Πληροφοριών και της Επικοινωνίας στη καθημερινότητα τους. The main subject of the following dissertation is the approach to the meaning of diversity though educational activities of creating writing with the help of « Current Technologies» and more specifically of the digital narration. The field of creative [4] writing is a new tool for the educational system, since it has been used in the last few years. The field of creative writing helps students to cultivate and improve their creativity, their verbal speech, their ability to express themselves freely. Its logic is such that has no limitation and moral barrier and as a result the child does not feel nervous and criticized for his answers. Moreover, apart from creative writing, Current technologies are used in order to make the educational procedure responsive to our reality and to make children conversant with the use of computers. The combination of creative writing and digital narration aim to challenge the per-school and preschool children to think about the meaning of diversity . Also, to make them to consider and analyze foreclosure effects in schools, so these can be eliminated. Lastly, these activities are design to entertain and educate children at the same time in order to make them feel pleasant, creative and to inaugurate Information Technology and Communication Technology in our daily life.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιαφορετικότηταen_US
dc.subjectδημιουργική γραφήen_US
dc.subjectΤ.Π.Ε.en_US
dc.subjectψηφιακή αφήγησηen_US
dc.subjectdiversityen_US
dc.subjectcreative writingen_US
dc.subjectinformation technology and communication technologyen_US
dc.subjectdigital narrationen_US
dc.titleΏστε εγώ είμαι ο παράξενος ε;! (Μιχαήλ Σύρμω) και "Ο αληθινός Τρικεράτωψ φοβάται;" (Ηλιόπουλος Βαγγέλης). Η έννοια της διαφορετικότητας μέσα από δραστηριότητες δημιουργικής γραφής και ψηφιακής αφήγησης για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίαςen_US
dc.typethesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record