Show simple item record

dc.contributor.advisorΒρυνιώτη, Καλλιόπη
dc.contributor.authorΚαματάκη, Βασιλική
dc.date.accessioned2018-02-23T15:17:03Z
dc.date.available2018-02-23T15:17:03Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/883
dc.description.abstractΗ πρώτη επαφή του παιδιού με το δημοτικό αποτελεί ένα ξεχωριστό γεγονός τόσο για το ίδιο όσο και για τους γονείς του και πολύ συχνά οι «πρώτες» εντυπώσεις καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την μετέπειτα στάση του απέναντι στο σχολείο και στη μάθηση. Η είσοδος του παιδιού στο δημοτικό, λοιπόν, αποτελεί μια σημαντική αλλαγή στη ζωή του και, όπως συμβαίνει με όλες τις αλλαγές, είναι φυσικό να συνοδεύεται από κάποιο άγχος, έναν βαθμό ανησυχίας. Αυτά τα συναισθήματα μπορεί κάποιος να τα διαχειριστεί, μονάχα εάν δημιουργήσει ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο με κατάλληλες μεθόδους για τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μικρών παιδιών. Σε μια τέτοια περίπτωση, τα πλέον κατάλληλα άτομα, οι πιο αξιόπιστες πηγές πληροφόρησης για ένα παιδί είναι αφενός οι εκπαιδευτικοί της επόμενης βαθμίδας εκπαίδευσης, δηλαδή οι δάσκαλοι, όπου με μια σωστή και προσεγμένη συνεργασία θα γνωρίσουν στο νέο μαθητή το περιβάλλον στο οποίο θα εισέλθει τη προσεχή χρονιά, αφετέρου οι γονείς του, επειδή αυτούς εμπιστεύεται περισσότερο, με αυτούς συνδέεται με έντονο συναισθηματικό δεσμό και μέσα από αυτούς έχει πραγματοποιηθεί η πρώτη του συνάντηση με τις αξίες και τους κανόνες της κοινωνίας. Στη παρούσα εργασία δημιουργήθηκε και υλοποιήθηκε ένα project στο οποίο συμμετείχαν νήπια και μαθητές της πρώτης τάξης. Μέσω κοινών δραστηριοτήτων στους χώρους τόσο του δημοτικού όσο και του νηπιαγωγείου σκοπός είναι η γνωριμία και η εξοικείωση των νηπίων με το χώρο, τα πρόσωπα, τη λειτουργία και τους κανόνες του δημοτικού , ώστε να προετοιμαστούν για την Ά τάξη που θα ακολουθήσουν την ερχόμενη χρονιά. The first contact of the child with the elementary is a separate event for both herself and her parents and very often the "first" impressions largely determine her subsequent attitude towards school and learning. The child's entry into the elementary school is therefore a major change in his life and, as with all the changes, it is natural to be accompanied by anxiety, a degree of anxiety. These feelings can be managed only by creating an educational framework with appropriate methods tailored to the needs and interests of young children. In such a case, the most appropriate individuals, the most reliable sources of information for a child are the teachers of the next level of education, namely the teachers, where with a proper and careful cooperation they will know the new pupil the environment in which he / Next year his parents because he trusts more with them is connected with a strong emotional bond and through them he has made his first meeting with the values and rules of society. In this work, a project was developed and implemented involving children in the first grade and toddlers. Through common activities in both the primary and the nursery schools, the aim is to make children familiar with the space, faces, function and rules of the elementary school in order to prepare for the first grade to follow next year.en_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμετάβασηen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectδημοτικό σχολείοen_US
dc.subjectprojecten_US
dc.titleΕΝΑ PROJECT ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣen_US
dc.typethesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record