Show simple item record

dc.contributor.advisorΣέμογλου, Κλειώ
dc.contributor.authorΑλέξη, Ιωάννα-Μαρία
dc.date.accessioned2018-02-23T15:45:16Z
dc.date.available2018-02-23T15:45:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/885
dc.description.abstractΟ σκοπός της εργασίας είναι να εισαγάγει τον αναγνώστη σε έναν αρχικό ορισμό της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας, τόσο όσον αφορά μια αποσαφήνιση του όρου όσο όμως και τις κοινωνικές του προεκτάσεις. Παράλληλα, επιχειρείται μια ιστορική αναδρομή που στόχο έχει να καταδείξει το πέρασμα της ΔΕΠ-Υ κατά τις τελευταίες κυρίως δεκαετίες. Ύστερα, αναπτύσσεται μια συμπτωματολογία αναφορική της ΔΕΠ-Υ των δυσκολιών της και των τύπων της. Επίσης, βαρύτητα δίδεται στα αίτια τους παράγοντες νευρολογικούς αλλά και περιβαλλοντικούς. Προτείνονται τρόποι αντιμετώπισης με βάση τις κατεστημένες θεραπείες και αγωγές. Παρουσιάζονται οι ανάγκες των παιδιών με ΔΕΠ-Υ η θέση τους μέσα σε έναν κοινωνικό περίγυρο αλλά και οι στάσεις και οι αντιλήψεις του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος. Προτείνεται μια φόρμουλα αντιμετώπισης της ΔΕΠ-Υ στο σχολείο και την οικογένεια και συγκεκριμένα ένα πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης σε παιδί νηπιακής ηλικίας 5 ετών και παρουσιάζεται ο ρόλος της κοινωνική μέριμνας και των προγραμμάτων.The purpose of the work is to introduce the reader to an initial definition of Attention Deficit Hyperactivity Disorder, both in terms of clarification of the term but also of its social extensions. At the same time, we are attempting a historical review aimed at demonstrating the passage of ADHD over the last decades. Then, there is a symptom related to the ADHD of its difficulties and its types. Neurological as well as environmental factors are also attributed to the cause. Ways of dealing with established therapies and treatments are proposed. The needs of children with ADHD are presented within their social environment, as well as the attitudes and perceptions of the wider social environment. A formula for coping with ADHD in school and family is proposed, namely an early intervention program for a 5 year old child and the role of social care and programs is presented.en_US
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectκινητική ανάπτυξηen_US
dc.subjectδιάσπαση ελλειμματικής προσοχήςen_US
dc.subjectΔΕΠ-Υen_US
dc.subjectattention-deficit/hyperactivity disorderen_US
dc.subjectmotor developmenten_US
dc.titleΚινητική ανάπτυξη παιδιών με ΔΕΠΥ: μια πιλοτική παρέμβαση σε παιδί ηλικίας 5 ετώνen_US
dc.typethesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record