Show simple item record

dc.contributor.advisorΒαμβακίδου, Ιφιγένεια
dc.contributor.authorΣταμάτη, Χρυσάνθη
dc.date.accessioned2018-02-23T16:04:26Z
dc.date.available2018-02-23T16:04:26Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/887
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην ύπαρξη και τη σημαντικότητα της ιστορίας στην εκπαίδευση. Η ιστορία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης και δεν μπορεί να λείπει από τα σχολεία, διότι τα παιδιά από μικρή κιόλας ηλικία θα πρέπει να γνωρίζουν την ιστορία και τον πολιτισμό τους. Πιο συγκεκριμένα, κρίνεται επιτακτική η διδασκαλία της τοπικής ιστορίας καθώς αποτελεί ιδιαίτερο τρόπο προσέγγισης του ανθρώπινου παρελθόντος. Το ενδιαφέρον της τοπικής ιστορίας εστιάζεται σε ένα περιορισμένο χώρο αναφοράς και η προσοχή της στρέφεται κυρίως σε μικρές κοινωνικές ομάδες. Στην συγκεκριμένη εργασία θα αναδειχθεί η σπουδαιότητα της τοπικής ιστορίας και τα προνομοια της διδασκαλίας της ακόμα και στο νηπιαγωγείο. Αναλυτικότερα, στο πρώτο μέρος της εργασίας αναφέρεται η ιστορία στην εκπαίδευση και τονίζεται η ανάγκη για τη διδασκαλία της στο πλαίσιο ενός σχολικού προγράμματος. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παραθέτεται η ιστορία της Κέρκυρας και γίνεται συνοπτική περιγραφή των όσων θα μπορούσαν να αναφερθούν και να διδαχθούν σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο νηπιαγωγείο. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται ένα εβδομαδιαίο σχολικό πρόγραμμα βασισμένο στην τοπική ιστορία της Κέρκυρας. This diploma thesis refers to the existence and importance of history in education. History is an integral part of education and cannot be missed by schools because children from a very young age should know their history and culture. More specifically, it is imperative to teach local history as it is a special way of approaching the human past. The interest in local history focuses on a limited reference area and its focus is mainly on small social groups. This work will highlight the importance of local history and the privileges of teaching it even in kindergarten. In more detail, the first part of the thesis refers to the history of education and emphasizes the need for teaching it within a school curriculum. In the second chapter, the history of Corfu is listed and there is a brief description of what could be mentioned and taught in an educational program in kindergarten. The third and final chapter presents a weekly school program based on the local history of Corfu.en_US
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectτοπική ιστορίαen_US
dc.subjectτόποςen_US
dc.subjectιστορία στην εκπαίδευσηen_US
dc.subjectlocal historyen_US
dc.subjecthistory in educationen_US
dc.titleΗ τοπική ιστορία ενός τόπου. Οργάνωση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος για την προσχολική ηλικία. Το παράδειγμα της Κέρκυρας.en_US
dc.typethesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record