Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτόπουλος, Τριαντάφυλλος
dc.contributor.authorΚατσή, Βασιλική
dc.date.accessioned2018-02-23T16:23:03Z
dc.date.available2018-02-23T16:23:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/889
dc.description.abstractΗ Δημιουργική Γραφή συνήθως αναφέρεται στην παραγωγή κειμένων που έχουν αισθητικό και όχι καθαρά πληροφοριακό, οργανικό ή ρεαλιστικό χαρακτήρα. Ένα από τα κύρια διακριτικά χαρακτηριστικά των κειμένων Δημιουργικής Γραφής είναι μια παιγνιώδης, όπως τη χαρακτηρίζει ο Maley (2017) αφοσίωση στη γλώσσα , που εκτείνεται και δοκιμάζει τους κανόνες της στο όριο σε μια ατμόσφαιρα χωρίς ενοχές, όπου ενθαρρύνεται ο κίνδυνος λάθους. Παράλληλα, με την ταχεία πρόοδο στην τεχνολογία των υπολογιστών και των πολυμέσων, έχει καταστεί εφικτή η ενσωμάτωση τεχνολογιών πολυμέσων στη διαδικασία της διδασκαλίας και εκμάθησης. Σε αυτό που κάποτε αποτελούσε μία συμβατική διδακτική προσέγγιση που επικεντρώνεται στον δάσκαλο, τώρα διακρίνουμε μια μετατόπιση σε μία μορφή διδασκαλίας που δίνει έμφαση στην μαθησιακή προσέγγιση που βασίζεται στον μαθητή. Οι ΤΠΕ προσφέρουν ένα σύνολο στοιχείων που υποστηρίζουν το πλεονέκτημα της χρήσης τεχνολογίας μες στόχο μία πιο αποτελεσματική μαθησιακή διαδικασία. Η παρούσα μελέτη εξετάζει τη σχέση της Δημιουργικής Γραφής και των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία, καθώς και τα πλεονεκτήματα της Δημιουργικής Γραφής κυρίως ως προς τη διδασκαλία της γλώσσας. Επιπλέον αναφέρεται στις προκλήσεις που προσφέρει για την εφαρμογή ομαδοσυνεργατικών μορφών διδασκαλίας και τις ευκαιρίες για κοινωνικοποίηση των παιδιών μέσα από τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες και ασκήσεις Δημιουργικής Γραφής. Συγκεκριμένα, στην εμπειρία από την ενασχόληση παιδιών με τις δραστηριότητες που περιγράφονται, τονίζεται ο τρόπος με τον οποίο η Δημιουργική Γραφή μπορεί να διεγερθεί με τη χρήση των ΤΠΕ μέσα από την ενσωμάτωσή τους στις δραστηριότητες του προγράμματος σπουδών.Creative Writing usually refers to the production of texts that are aesthetic and not purely informational, organic or realistic. One of the main distinguishing features of Creative Writing texts is a playful, as Maley (2017) describes it as a devotion to language, that is stretching and is testing its rules at the limit in a guilty atmosphere where the risk of error is encouraged. At the same time, with rapid advances in computer and multimedia technology, it has become possible to integrate multimedia technologies into teaching and learning. In what was once a conventional teaching approach that focuses on the teacher, we now see a shift in a form of teaching that emphasizes a learner-based learning approach. ICT offers a set of elements that support the advantage of using technology for a more effective learning process. This study examines the relationship between Creative Writing and ICT in the learning process, as well as the benefits of Creative Writing, especially in terms of language teaching. It also refers to the challenges it offers for implementing collaborative forms of teaching and the opportunities for socializing children through their participation in Creative Writing activities and exercises. In particular, the experience of engaging children with the activities described outlines the way in which Creative Writing can be stimulated by the use of ICT through their integration into the activities of the curriculum.en_US
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδημιουργική γραφήen_US
dc.subjectΤ.Π.Ε.en_US
dc.subjectγλώσσαen_US
dc.subjectαφήγησηen_US
dc.subjectφωνολογική επίγνωσηen_US
dc.subjectπολυμέσαen_US
dc.subjectcreative writingen_US
dc.subjectICTen_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjectnarrationen_US
dc.subjectphonological awarenessen_US
dc.subjectmultimediaen_US
dc.titleΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΦΗΓΗΣΕΩΝen_US
dc.typethesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record