Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΧούτρη, Χρυστάλλω
dc.date.accessioned2018-02-23T16:40:41Z
dc.date.available2018-02-23T16:40:41Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/891
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της πτυχιακής μου εργασίας είναι να αναδείξω και να ερευνήσω το πρόβλημα της γλωσσικής διμορφίας στην Κύπρο και την επίδραση που έχει στην εκπαίδευση και πως αυτό επηρεάζει την καθημερινότητα μας. Διακρίνω ότι ένα μεγάλο ποσοστό της Κύπρου στο γραπτό λόγο θα εκφραστεί μόνο μέσω της ελληνικής γλώσσας ενώ στον προφορικό θα χρησιμοποιήσει την κυπριακή διάλεκτο και αυτό είναι ένα θέμα που θα ήθελα να θίξω στην πτυχιακή μου εργασία. Αυτό το θέμα δεν επιλέχθηκε τυχαία εφόσον είναι κάτι που με προβληματίζει και παρουσιάζεται από πολύ μικρή ηλικία στην Κύπρο. Για να το θέσω διαφορετικά η κυπριακή διάλεκτος είναι μια ποικιλία διαφορετική από την πρότυπη ελληνική, είναι συνήθως μητροδίδακτη και φυσικώς κατακτημένη ενώ η πρότυπη ελληνική διδάσκεται κυρίως από το εκπαιδευτικό σύστημα. Η κυπριακή διάλεκτος χρησιμοποιείται και στην καθομιλουμένη Συγκεκριμένα στην παρούσα εργασία αναλύεται τι είναι η διμορφία, που παρατηρείται και ποια είναι η παρούσα αντιμετώπιση του εκπαιδευτικού συστήματος. Επίσης αναλύεται το πως ξεκίνησε, πως επηρεάζει την καθημερινότητα, που οφείλεται αυτό και που χρησιμοποιείται. Ακολούθως, παρατίθενται συμπεράσματα της έρευνας και αποτελέσματα σχετικά με το ερωτηματολόγιο που δημιούργησα. Κλείνοντας, με την βιβλιογραφία που εντοπίζονται όλες οι πηγές που αξιοποιήθηκαν βάσει του προτύπου ΑΡΑ. 3 Abstract: The basic reason for my dissertation is to highlight and investigate the problem of linguistic diversity in Cyprus and the effect it has on education and how this affects our everyday life. This subject was not chosen randomly as it is something that has been present and has troubled me from a very early age in Cyprus to put it differently, Cypriot dialect is a variety different from the standard Greek. It is usually acquired naturally within the home (mother language) and is used in all face to face interactions among st the Cypriots, where as, standard Greek is learn through formal schooling and is used in all forms of writing and some forms of oral discourse. Specifically, this assignment analyzes ‘diglossia’ and the present situation and its confrontation within the education system. t also analyzes how it started, how it affects everyday life, what it is due to, and how it is used. Listed below are the conclusions from the research findings on the questionnaire that I created. Conclusively, the bibliography identifying all the sources used based on the APA typeen_US
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιμορφίαen_US
dc.subjectγλώσσαen_US
dc.subjectδιγλωσσίαen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectΚύπροςen_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectCyprusen_US
dc.subjectbilingualismen_US
dc.titleΗ γλωσσική διμορφία στην Κύπρο και η επίδραση που έχει στην εκπαίδευσηen_US
dc.typethesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record