dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να εξετάσει και να ερμηνεύσει τόσο τον πολιτικό όσο και τον θρησκευτικό λόγο των κειμένων της Ιεράς Συνόδου Ελλάδος όσον αφορά τη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών στα σχολεία. Η Εκκλησία καθώς και η Πολιτεία έχουν ενεργό ρόλο στο όλο ζήτημα, όπως αποδεικνύεται από ποίκιλλες συζητήσεις και κινητοποιήσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η κριτική του ζητήματος και η κοινωνική αντίδραση που προκλήθηκε, έμειναν στην Ιστορία. Η μελέτη μας, επικεντρώνεται στην ανάλυση του περιεχομένου των κειμένων που διακινεί η Ιερά Σύνοδος στο κλήρο αναφορικά με τα θρησκευτικά στα σχολεία.
Αbstract
The purpose of this dissertation is to examine and interpret both the political and the religious discourse of the texts of the Holy Synod of Greece regarding the teaching of the religious subjects in schools. The churches as well as the state have an active role in the whole process as proven by varied discussions as well as mobilizations throughout Greece. The criticism of this issue as well as the social reaction that has been caused remains in history. Our research focuses on the analysis of the content of the texts circulated by the Holy Synod in the religious clergy in schools. | en_US |