Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΝακοπούλου, Ειρήνη
dc.date.accessioned2018-03-02T17:15:38Z
dc.date.available2018-03-02T17:15:38Z
dc.date.issued2018-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/912
dc.description.abstractΑρχικά, το θέμα της παρούσας εργασίας αφορά τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε αλβανόφωνους μαθητές, οι οποίοι φοιτούν στο ελληνικό δημοτικό σχολείο, ταυτόχρονα αναλύεται η γενικότερη στάση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος προς τους αλβανόφωνους αλλά και όλους τους πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της μετανάστευσης και τα διάφορα είδη στα οποία διακρίνεται. Γίνεται μια αναλυτική αναφορά στη μετατροπή της Ελλάδας σε χώρα υποδοχής μεταναστών και στη μαζική μετανάστευση αλβανικών πληθυσμών προς αυτήν τις προηγούμενες δεκαετίες. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι δυσκολίες οι οποίες προκύπτουν στην εκπαιδευτική διαδικασία λόγω της διαφορετικής γλώσσας και πολιτισμικής ταυτότητας όπως και οι τρόποι αντιμετώπισης τους από τον εκπαιδευτικό. Τέλος, στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο διερευνάται, με την χρήση ειδικού ερωτηματολόγιου, η στάση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος προς τους αλβανόφωνους μαθητές τις προηγούμενες δεκαετίες, όπως αυτή αποτυπώθηκε στη μνήμη ενηλίκων που υπήρξαν μαθητές εκείνη την περίοδο. Initially, the subject of this work concerns the teaching of the Greek language to Albanian students attending the Greek elementary school, at the same time analyzes the general attitude of the Greek educational system towards the Albanians and all the culturally different students. The first chapter analyzes the concept of immigration and the different species in which it is distinguished. A detailed reference is made to the conversion of Greece into a migrant host country and the massive migration of Albanian populations to this past decades. Then in the second chapter the difficulties that arise in the educational process due to the different language and cultural identity, as well as the ways of dealing with them by the teacher, are analyzed. Finally, the third and final chapter explores the attitude of the Greek educational system towards the Albanian students during the previous decades, as it was depicted in the memory of adults who were students at that time, using a special questionnaire.en_US
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectαλβανόφωνοι μαθητέςen_US
dc.subjectπολυπολιτισμική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectδιδασκαλία ελληνικώνen_US
dc.subjectρατσισμόςen_US
dc.subjectπολυπολιτισμικό εκπαιδευτικό μοντέλοen_US
dc.subjectAlbanian studentsen_US
dc.titleΔιδασκαλία των ελληνικών σε αλβάνοφωνους μαθητές, η αλληλεπίδραση τους με το σχολικό περιβάλλονen_US
dc.typethesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record