Show simple item record

dc.contributor.advisorΣπύρτου, Άννα
dc.contributor.authorΠαπαχαραλάμπους, Μαρία
dc.date.accessioned2018-07-06T16:13:58Z
dc.date.available2018-07-06T16:13:58Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/981
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία καταγράφονται οι αρχικές ιδέες των μαθητών του δημοτικού και των φοιτητών για το μέγεθος και κλίμακα, καθώς και την υπέρ–υδροφοβικότητα στο πέταλο του τριαντάφυλλου. Σύμφωνα με την περιορισμένη βιβλιογραφία, οι μαθητές και οι φοιτητές δυσκολεύονται να κατανοήσουν αυτά τα φαινόμενα. Στη συγκεκριμένη εργασία, μελετήσαμε την ικανότητα των μαθητών και των φοιτητών να εξηγήσουν το φαινόμενο της υπέρ–υδροφοβικότητας στο πέταλο του τριαντάφυλλου, να σειροθετούν αντικείμενα σύμφωνα με το μέγεθός τους στη μακροκλίμακα, μικροκλίμακα, νανοκλίμακα και στη ατομική κλίμακα και να ταξινομούν αντικείμενα στους τρεις κόσμους (μακρόκοσμος, μικρόκοσμος, νανόκοσμος). Το ερευνητικό εργαλείο ήταν ένα ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν τα ιδιαίτερα προβλήματα κατανόησης που έχουν οι δύο συγκεκριμένοι πληθυσμοί στις παραπάνω θεματικές. In this essay, the initial ideas of primary student teachers and students about the size and scale, as well as the hyper-hydrophobicity in the petal of the rose are recorded. According to the limitative literature, this sample find difficult to understand these phenomenon. In this essay, we studied their ability: to explain (a) the phenomenon of hyper-hydrophobicity in the petal of the rose,(b) to order objects according to their size at the macro scale, micro scale, nanoscale and (c) atomic scale, and to classify the objects in the three worlds (macroworld, microworld, nanoworld), which seems to have made them quite difficult. The research tool was the questionnaire. The results of the research rival there specific difficulty of understand to previous thematic.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectεκπαίδευση στη νανοεπιστήμη - νανοτεχνολογίαen_US
dc.subjectιδέες μαθητών - φοιτητώνen_US
dc.subjectνανοκλίμακαen_US
dc.subjectυδροφοβικότηταen_US
dc.subjectφαινόμενο του τριαντάφυλλουen_US
dc.subjectnanoscience - nanotechnology educationen_US
dc.subjectstudent's - primary student's ideasen_US
dc.subjectnanoscaleen_US
dc.subjecthydrophobicityen_US
dc.subjectpetal rose effecten_US
dc.titleΜελέτη των αρχικών ιδεών μαθητών και φοιτητών παιδαγωγικού τμήματος για όψεις του περιεχομένου της νανοτεχνολογίας, μέγεθος και κλίμακα, προσκόλληση και υπερ-υδροφοβικότηταen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record