Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαλαιολόγου, Νεκταρία
dc.contributor.authorΒασιλάκη, Βενέτα
dc.date.accessioned2018-07-16T12:41:48Z
dc.date.available2018-07-16T12:41:48Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/997
dc.description.abstractΑναμφισβήτητα και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα σημερινά δεδομένα της πολυπολιτισμικής κοινωνίας που δημιουργήθηκε στον ελλαδικό χώρο, κυρίως από την εισροή μεταναστών, ο τομέας της εκπαίδευσης δεν θα μπορούσε να παραμείνει ανεπηρέαστος. Η Ενταξιακή αγωγή στην εκπαίδευση, αποτελεί την απάντηση στη διαφορετικότητα και πολυμορφικότητα που χαρακτηρίζει τις σημερινές τάξεις των Δημοτικών σχολείων, κυρίως λόγω της ύπαρξης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, κινητικά προβλήματα, διαφοροποιημένο οικογενειακό προφίλ από το τυπικό και μαθητές με διαφορετική πολιτισμική, κοινωνική και οικονομική κουλτούρα. Η παρούσα έρευνα, εκπονήθηκε με στόχο τη διερεύνηση των απόψεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών ελληνικών Δημοτικών σχολείων σχετικά με τη χρήση και εφαρμογή των αρχών της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας, στα πλαίσια της ομαλής ένταξης των μεταναστών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και οι πληροφορίες συλλέχθηκαν μέσω της συνέντευξης δώδεκα εκπαιδευτικών, δασκάλων σε ελληνικά Δημοτικά σχολεία. Οι συμμετέχοντες δίδασκαν σε όλες τις βαθμίδες του Δημοτικού και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους καλύπτουν μεγάλο εύρος περιπτώσεων ώστε να εξασφαλιστεί η αντιπροσωπευτικότητα του δείγματος. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας, η ομαλή και αποτελεσματική ένταξη των μεταναστών μαθητών στο ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα αποτελεί πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς ενώ η αποτελεσματικότητα των αρχών της Διαφοροποιημένης διδασκαλίας και της εφαρμογής της είναι γενικότερα αποδεκτή. After having taken into consideration all the current issues related to the multi cultural society that has recently been established in Greece, mainly because of the immigrants’ entrance in our country, we could say that, undoubtedly, the field of education has been deeply influenced by the whole situation described above. Inclusive Education is considered to be the most useful tool in terms of handling all the issues raised in a classroom that consists of students with different learning abilities, needs, interests and in some cases of students with different cultural, political and economical background. The main purpose of the present research is to investigate teachers’ perceptions, views and attitudes towards the use of differentiated teaching approach in terms of the inclusion of immigrants into the Greek educational system. The information were carefully collected through the use of semi – structured interviews and the participants were twelve teachers who are currently working in Greek Primary schools. Their personal characteristics regarding their experience, education and their age were varied so as for the sample to be representative. According to the results of the present research, the inclusion of immigrants into the Greek educational system is a major challenge for the whole educational society and the use of the Differentiated Teaching Approach is generally accepted to fulfill that purpose.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectενταξιακή αγωγήen_US
dc.subjectδιαπολιτισμική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectδιαφοροποιημένη διδασκαλίαen_US
dc.subjectdifferentiated teachingen_US
dc.subjectintercultural educationen_US
dc.subjectinclusive educationen_US
dc.titleΔιαφοροποιημένη Διδασκαλία στο Δημοτικό σχολείο με στόχο την Ενταξιακή Εκπαίδευση – Απόψεις εκπαιδευτικών.en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record