Search
Now showing items 1-10 of 15
Διδακτική των ηλεκτρικών κυκλωμάτων με την χρήση αγώγιμων στυλών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-05-27)
Όσο προχωράει η εξέλιξη της τεχνολογίας και της επιστήμης, τόσο πρέπει να εξελίσσεται και ο τομέας της εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί σήμερα καλούνται να καλύψουν μια σύνθετη διδακτική ύλη σε σύντομο χρόνο και, ταυτόχρονα, ...
Μελέτη της ικανότητας διδακτικού σχεδιασμού υποψηφίων Νηπιαγωγών στην περιοχή των Φυσικών Επιστημών: η περίπτωση της διδασκαλίας του "Κύκλου του Νερού"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-07)
Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος των Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Κύριος στόχος είναι η μελετηθεί η ικανότητα προπτυχιακών φοιτητών αυτού του ...
Μελέτη της ικανότητας διδακτικού σχεδιασμού υποψηφίων Νηπιαγωγών στην περιοχή των Φυσικών επιστημών: η περίπτωση της διδασκαλίας του "Ταξιδιού της τροφής"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, αφορά την εκπαίδευση των υποψηφίων
Νηπιαγωγών στο Διδακτικό Σχεδιασμό σε θέματα Ανθρώπινης Βιολογίας με την
ανάπτυξη Διδακτικών Μαθησιακών Ακολουθιών (ΔΜΑ) που αφορούν την
προσχολική ηλικία. ...
Μελέτη της εξέλιξης των διδακτικών απόψεων και πρακτικών των εκπαιδευτικών κατά την εφαρμογή έτοιμων "καλών διδακτικών πρακτικών"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-07-07)
Η παρούσα έρευνα συνιστά μια μελέτη περίπτωσης της εξέλιξης των διδακτικών απόψεων και πρακτικών ενός εν ενεργεία εκπαιδευτικού φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παρακολουθείται και σκιαγραφείται η πορεία ...
Ορθογραφία και μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-15)
Η παραγωγή γραπτού λόγου και η ορθογραφία συνιστούν σύνθετες γνωστικές διαδικασίες και θεωρούνται πιο δύσκολες από την ανάγνωση. Από τη στιγμή που ένα παιδί ακούσει την εκφώνηση της καθ’ υπαγόρευση λέξης ή φράσης σχεδιάζει ...
Δραστηριότητες διερεύνησης για τη διδασκαλία θεμάτων βιολογίας στη νηπιαγωγείο (πιλοτική 2)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)
Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελεί μια εργασία καταγραφής ερευνών που έχουν γίνει γύρω από το θέμα της βιολογικής γνώσης στην προσχολική ηλικία και προτεινόμενων δραστηριοτήτων διερεύνησης θεμάτων βιολογίας στο νηπιαγωγείο.
Κύριος ...
Ανάπτυξη και αξιολόγηση αλληλεπιδραστικού αφηγήματος για τη Μεγάλη Εβδομάδα
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-05)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία ενός αλληλεπιδραστικού αφηγήματος με τη χρήση της διαδικτυακή πλατφόρμας προγραμματισμού του Scratch, και εξετάζει τη συμβολή της διαδραστικής αφήγησης στη βελτίωση της διαδικασίας ...
Karlinchen "Ειρήνη" η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα: Πρόταση διδακτικής αξιοποίησης δημιουργικής γραφής και ψηφιακής αφήγησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09)
Το διαδραστικό παιδικό παραμύθι σε διεθνή και ελλαδικό χώρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06)
Εκφάνσεις του οπτικού γραμματισμού στα γλωσσικά εγχειρίδια Δημοτικού: η περίπτωση της αξιοποίησης των κόμικς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την παρουσία των κόμικς στα εγχειρίδια Γλώσσας του Δημοτικού. Ειδικότερα, στοχεύει στο να καταγράψει τον συνολικό αριθμό των κόμικς που υπάρχουν σ’ αυτά, να αναλύσει τα ...