Show simple item record

dc.contributor.advisorΒαμβακίδου, Ιφιγένεια
dc.contributor.authorΚαγιαννα, Ευθυμία
dc.date.accessioned2018-07-19T14:46:42Z
dc.date.available2018-07-19T14:46:42Z
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1053
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσουμε την εισαγωγή των χάρτινων ηρώων-Cartoons ως καινοτόμο διδακτικό εργαλείο στο Νηπιαγωγείο. Επίσης, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην εμφάνιση των animation και στα βασικά χαρακτηριστικά των χάρτινων ηρώων. Έπειτα, παρουσιάζονται οι διδακτικές προσεγγίσεις στο νηπιαγωγείο καθώς η χρήση των χάρτινων ηρώων από την εστίαση των μαθητών διαδραματίζει τις δικές τους αντιλήψεις περί αποδοχής ή απόρριψής της ανάλογα με τα μαθησιακά αποτελέσματα και το ενδιαφέρον που επιδεικνύουν. Παρουσιάζεται, ακόμα, η ιστορία και η συνεισφορά του Γουολτ Ντίσνευ στον κόσμο του animation. Αναφέρονται κάποιοι χάρτινοι ήρωωες όπως ο Μίκυ Μάους, ο Τεντεν, ο Λούκυ Λουκ, ο Αρκάς, ο Ποπάυ και ακολουθούν οι ανάλογες νοηματοδοτήσεις. Εξετάζεται, ακόμα, η αυτοεκτίμηση του εκπαιδευτικού κατά την εφαρμογή των χάρτινων ηρώων στο εκπαιδευτικό του έργο. Τέλος, εστιάζοντας στον Μίκυ Μάους ως κυρίαρχο διδακτικό εργαλείο, επιχειρήσαμε να δημιουργήσουμε ένα διδακτικό σενάριο, το οποίο κατά την εφαρμογή του στο Νηπιαγωγείο θεωρείται ότι θα μπορούσε να επιφέρει θετικά μαθησιακά αποτελέσματα. The purpose of this paper is to study the introduction of cartoons as an innovative teaching tool in kindergarten. There is also a historical retrospective look at the animation's appearance and the basic characteristics of cartoons. Also there are presented the teaching approaches in kindergarten and the use of cartoons from students' focus that show their own notions of acceptance or rejection of depending on the learning outcomes and the interest shown. Walt Disney's story and contribution to the world of animation are also presented. References exist in some cartoons as Mickey Mouse, Tintin, Lucky Luke, Arkas, Popeye followed by similar significations. The teacher's self-esteem in the application of cartoon heroes in the construction of an educational project is also being examined. Finally, focusing on the Mickey Mouse as the dominant teaching tool, we tried to create a teaching scenario, which in the implementation of the Kindergarten considered that it could lead to positive learning outcomesen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιδακτικές προσεγγίσειςen_US
dc.subjectδιδακτικό εργαλείοen_US
dc.subjectαυτοεκτίμησηen_US
dc.subjectμαθησιακά αποτελέσματαen_US
dc.subjectcartoonsen_US
dc.subjectanimationen_US
dc.subjectdidactic approachesen_US
dc.subjectdidactic toolen_US
dc.subjectself - esteemen_US
dc.subjectlearning outcomesen_US
dc.titleΧάρτινοι ήρωες-cartoons και διδακτική προσαρμογή στο Νηπιαγωγείοen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record