Επικοινωνιακές τεχνικές στην εκμάθηση παιδιών προσχολικής εκπαίδευσης
Abstract
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην επικοινωνία που υπάρχει μεταξύ των παιδιών προσχολικής ηλικίας στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση κάθε ατόμου ξεκινά μέσα από την οικογένειά του και διατηρείται σε όλη τη διάρκεια της ζωής. Μέσα από την συγκεκριμένη εργασία θα κατανοήσουμε την έννοια της επικοινωνίας γενικότερα και ειδικότερα την σημασία της επικοινωνίας μεταξύ των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Επίσης, γίνεται αναφορά στις τεχνικές επικοινωνίας και πώς αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να υπάρξει τόσο μια καλή αλληλεπίδραση μεταξύ των παιδιών αλλά και πώς αυτές συμβάλλουν στην αποτελεσματική εκμάθησή τους. Επιπλέον, στην παρούσα εργασία θα κατανοήσουμε την αλληλεπίδραση και επικοινωνία των παιδιών τόσο μεταξύ τους όσο και τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ παιδιού – παιδαγωγού και θεωρητικά αλλά και πρακτικά μέσω ενδεικτικών δραστηριοτήτων. This task is referring about communication between of pre-school children during Kindergarten time. Communication and interaction of any single person, starts at young age in the family zone and being preserved in the lifetime. Through this task, we will be able to comprehend the signification of communication at general level and especially the meaning of communication among pre-school children. Moreover, it is being referred at the techniques of communication and how they can be used to create such a great interaction and communication of children, between them and the connection being developed between children- educator, at theoretically and practically level using indicative activities.