• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Μεταπτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Μεταπτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    «Μαθαίνω την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό»: Κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού για την Ελληνική ως Γ2/ΞΓ

    Thumbnail
    View/Open
    Christos_Papias.pdf (26.17Mb)
    Date
    2018-09
    Author
    Παπίας, Χρήστος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε δίγλωσσους/ες Έλληνες/-ίδες μαθητές/-τριες που ζουν στην Ουκρανία και φοιτούν σε σχολεία της. Τα επιμέρους γνωρίσματα που πρέπει να συγκεντρώνει το υλικό μας εντοπίζονται στη σχετική βιβλιογραφία και συνοπτικά είναι τα εξής: Η συμβολή στο να αναπτύξει το παιδί τις δεξιότητες κατανόησης και παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου, η διαπολιτισμική διάσταση και ένα σύνολο από επιμέρους προδιαγραφές, όπως είναι η πολυτροπική φύση και ο παιγνιώδης χαρακτήρας. Το υλικό μας σχεδιάζεται και αιτιολογούνται η δομή, το περιεχόμενο και τα χαρακτηριστικά του με βάση την υπάρχουσα βιβλιογραφία. Τέλος, συζητείται μια πρόταση διδακτικής εφαρμογής του πρώτου, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για διενέργεια τροποποιήσεων σε αυτό, ύστερα από την έμπρακτη αξιοποίηση και αξιολόγησή του. The purpose of this thesis is the design of educational material to teach Greek as a second/foreign language to bilingual Greek students who live in Ukraine and who study in its schools. The individual features that our material should have are found in the relevant literature and, briefly, are the following: The contribution to the child’s development of skills for oral and written speech comprehension and production, the intercultural dimension and a set of individual specifications, such as the multimodal and playful nature. Our educational material is designed and its structure, content and features are explained on the basis of the existing literature. Finally, a suggestion for instructional application of the material is discussed and the possibility of making amendments to the latter, after its practical exploitation and evaluation, remains open.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1127
    Collections
    • Μεταπτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV