Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Δόξα
dc.contributor.authorΔουγαλή, Στεφανία
dc.date.accessioned2019-03-13T15:00:54Z
dc.date.available2019-03-13T15:00:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1233
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ περίοδος μετάβασης του παιδιού προσχολικής ηλικίας από το σπίτι στον παιδικό σταθμό κι έπειτα στο νηπιαγωγείο, κρίνεται σημαντική και επιδρά σε όλους τους τομείς ανάπτυξής του και κυρίως στο συναισθηματικό. Η κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη του ατόμου, καλλιεργείται από τη νηπιακή ηλικία και οδηγεί εξελεγκτικά στην ολόπλευρη ανάπτυξή του. Οι φορείς που επηρεάζουν τη συναισθηματική του ανάπτυξη, είναι η οικογένεια και οι παιδαγωγοί (βρεφονηπιοκόμοι και νηπιαγωγοί), που αποτελούν πρότυπα προς μίμηση για το παιδί. The transition period of the preschool child from home to kindergarten and then to nursery school is important and affects all areas of its development and, above all, the emotional one. The socio-emotional development of the individual is cultivated from infancy and leads in an evolutionary way to its all-round development. The actors influencing their emotional development are the family and educators (nurses and nursery educators), which are models to imitate the child.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμετάβασηen_US
dc.subjectανάπτυξηen_US
dc.subjectνηπιαγωγοίen_US
dc.subjecttransitionen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjectnursery educatorsen_US
dc.titleΗ Συναισθηματική Μετάβαση του Νηπίου από τον Παιδικό Σταθμό στο Νηπιαγωγείοen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record