Η Συναισθηματική Μετάβαση του Νηπίου από τον Παιδικό Σταθμό στο Νηπιαγωγείο
Abstract
Η περίοδος μετάβασης του παιδιού προσχολικής ηλικίας από το σπίτι στον παιδικό σταθμό κι έπειτα στο νηπιαγωγείο, κρίνεται σημαντική και επιδρά σε όλους τους τομείς ανάπτυξής του και κυρίως στο συναισθηματικό. Η κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη του ατόμου, καλλιεργείται από τη νηπιακή ηλικία και οδηγεί εξελεγκτικά στην ολόπλευρη ανάπτυξή του. Οι φορείς που επηρεάζουν τη συναισθηματική του ανάπτυξη, είναι η οικογένεια και οι παιδαγωγοί (βρεφονηπιοκόμοι και νηπιαγωγοί), που αποτελούν πρότυπα προς μίμηση για το παιδί.
The transition period of the preschool child from home to kindergarten and then to nursery school is important and affects all areas of its development and, above all, the emotional one. The socio-emotional development of the individual is cultivated from infancy and leads in an evolutionary way to its all-round development. The actors influencing their emotional development are the family and educators (nurses and nursery educators), which are models to imitate the child.