Browsing Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Author "Ανδρέου, Ανδρέας"
Now showing items 1-5 of 5
-
Η Ικαρία ως τόπος εξορίας την περίοδο του Εμφυλίου Πολέμου (1947-1948). Η χρήση της φωτογραφίας ως ιστορικό τεκμήριο
Ανδρέου, Αγγελική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-05)From the Roman years, Ikaria has been a place of exile for people who, in their own way, opposed each political power. So, during the period of the Greek civil war, Ikaria welcomed about 15,000 "dissident" citizens, almost ... -
Η Ιστορία πίσω από το Μύθο: Μια μελέτη περίπτωσης για την ανάπτυξη της ιστορικής ενσυναίσθησης σε μαθητές-τριες δημοτικού μέσω του θεατρικού παιχνιδιού
Πίτσαρα, Μαρία; Pitsara, Maria (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-06)Οι εθνικοί μύθοι διδάσκονται ακόμα στα σχολεία ως ιστορικά γεγονότα, αφού πολλοί είναι εκείνοι που αρνούνται την αναλήθειά τους. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αναδείξει τα συναισθήματα που έχουν παιδιά δημοτικού από ... -
Η συζήτηση για την τέχνη στο δημόσιο λόγο ως επιφαινόμενο της εργαλειακής της πρόσληψης: τρεις περιπτώσεις από την ευρωπαϊκή διανόηση
Κάτσαρης, Μιχάλης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-01)Στην εργασία αυτή προσεγγίζονται τρεις περιπτώσεις δημόσιας συζήτησης για την τέχνη, από τον 18ο, τον 19ο και τον 20ο αιώνα: Η διαφωνία μεταξύ Jean Jacques Rousseau και Jean Le Rond d’Alembert περί του ρόλου του θεάματος, ... -
Η χρήση της τέχνης ως μέσο διδασκαλίας της ιστορίας για παιδιά με νοητική αναπηρία
Μαυρομιχάλη Γαϊτανίδου, Λυδία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η συγκεκριμένη έρευνα, ασχολείται με την χρήση της τέχνης ως μέσο διδασκαλίας, σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που παρουσιάζουν νοητική αναπηρία ή και όχι. Αφετηρία της συγκεκριμένης θεματικής, αφορά το γεγονός ότι ... -
Μουσείο και ιστορική εκπαίδευση- Διδακτική πρόταση για τον προϊστορικό οικισμό Αρμενοχωρίου Φλώρινας με τη χρήση μουσειοσκευής
Φυρογένη, Σπυριδούλα; Fyrogeni, Spyridoula (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η παρούσα έρευνα αφορά την ιστορική εκπαίδευση και πως αυτή επιτυγχάνεται στο χώρο του σχολείου, αξιοποιώντας πτυχές της «δημόσιας Ιστορίας», που προέρχονται από το μουσείο, ως χώρος μη τυπικής εκπαίδευσης. Πιο ...