Browsing Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Author "Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Τσακιρίδου Ελένη"
Now showing items 1-5 of 5
-
Διερεύνηση και ανάλυση τεχνικής αποδοτικότητας του δημόσιου ελληνικού σχολείου
Καστανίτη, Κυριακή (Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και η καταγραφή καθώς και η μελέτη της τεχνικής αποδοτικότητας των εκπαιδευτικών μονάδων ... -
Διερεύνηση του επιπέδου ενημερότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Σαρηπανίδου, Σοφία (Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες απασχολούν ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Την τελευταία εικοσαετία, το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών εστιάζεται συχνά στις δυσκολίες μάθησης που αντιμετωπίζουν τα ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής για την ένταξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες σε κανονική τάξη
Αλεξοπούλου, Δήμητρα (Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να καταγράψει τις αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής σχετικά με την ενσωμάτωση μαθητών με ειδικές ανάγκες σε μια τυπικώς αναπτυσσόμενη τάξη. Όργανο μέτρησης αποτέλεσε ... -
Διερεύνηση των βασικών τομέων της συναισθηματικής νοημοσύνης σε φοιτητές με βάση την κλίμακα WLEIS
Θεοδωροπούλου, Μαρία (Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)This paper aims to explore the main sections of emotional intelligence to students. The sample was consisted of 409 students, of whom 207 were women and 202 were male. The participants come from different departments and ... -
Οι έννοιες του λόγου και της αναλογίας σε μαθητές Δημοτικού
Κυρατζούλη, Παρασκευή (Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Στο διδακτικό σενάριο που υλοποιήθηκε, κεντρικό θέμα αποτελούσε η έννοια του λόγου και της αναλογίας, κυρίως ποιες στρατηγικές αξιοποιούν οι μαθητές της Στ΄ πριν πραγματοποιηθεί η εισαγωγή στη νέα γνώση και ποιες είναι οι ...