Search
Now showing items 1-4 of 4
Συγκριτική μελέτη των απόψεων για τα μαθηματικά, φοιτητών Παιδαγωγικών τμημάτων Ελλάδας και Κροατίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-11)
Η παρούσα έρευνα αποτελεί μια συγκριτική μελέτη η οποία έχει σκοπό να διερευνήσει
τις στάσεις και τις πεποιθήσεις σχετικά με το μάθημα των μαθηματικών, φοιτητών
Παιδαγωγικών τμημάτων Ελλάδας και Κροατίας. Πιο αναλυτικά, ...
Η ανάπτυξη πιθανολογικής σκέψης, με την χρήση ΤΠΕ (Ψηφιακής Αφήγησης) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-11)
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας επηρέασε και τον χώρο της εκπαίδευσης. Η είσοδος των ΤΠΕ στον χώρο της εκπαίδευσης δημιούργησε καινούργιες μεθόδους και πρακτικές διδασκαλίας. Η ψηφιακή αφήγηση είναι μέρος αυτών των ...
Διερεύνηση της χρήσης ψηφιακών πόρων προγράμματος σπουδών στη διδασκαλία των Μαθηματικών από Έλληνες εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-11)
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών, στη σύγχρονη έκφανσή τους, χαρακτηρίζονται ολοένα και περισσότερο από την αξιοποίηση ψηφιακών πόρων. Η συγκεκριμένη εξέλιξη συνιστά μια πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς, αν αναλογιστεί ...
Διερεύνηση Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτικών Μαθηματικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-03)
Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τον βαθμό ψηφιακής ικανότητας
των μαθηματικών που εργάζονται στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στη Δυτική
Μακεδονία και να εξετάσει πιθανή σχέση με δημογραφικά στοιχεία, όπως ...