Search
Now showing items 1-4 of 4
Μαθαίνοντας με τη χρήση αλληλεπιδραστικού βίντεο: οι απόψεις υποψήφιων εκπαιδευτικών για τη δημιουργία και τη συμβολή του στη μαθησιακή διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)
Ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα των εκπαιδευτικών βίντεο σύμφωνα με τη βιβλιογραφία είναι ότι οι μαθητές δεν είναι σε θέση να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό τους και παραμένουν παθητικοί θεατές. Το αλληλεπιδραστικό ...
Η αυτό-αποτελεσματικότητα εν ενεργεία εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να διδάξουν εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη και η σύνδεσή τους με τη φύση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Μέσα σε ένα περιβάλλον αυξημένης πολυπλοκότητας και αβεβαιότητας όπως το σημερινό, αναδεικνύεται η σπουδαιότητα της εκπαίδευσης η οποία και καθιερώνεται ως προτεραιότητα. Η εφαρμογή της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη ...
Αναπαραστάσεις Προσφύγων στην Ελλάδα της Κρίσης. Μία Κριτική Ανάλυση Λόγου σε Άρθρα Ελληνικών Εφημερίδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Η προσφυγική κρίση αποτέλεσε γεγονός και για την ελληνική κοινωνία, με μεγάλο
πλήθος προσφύγων να καταφθάνουν στην Ελλάδα από το 2015 και έπειτα. Τα
ελληνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης ασχολήθηκαν με ποικίλα θέματα ...
Καταγραφή των επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών σε ζητήματα διγλωσσίας και εκπαιδευτικής διαχείρισης μαθητών από μεταναστευτικά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)
Η παρούσα εργασία στοχεύει να καταγράψει τις επιμορφωτικές ανάγκες εκπαιδευτικών σε ζητήματα διγλωσσίας και εκπαιδευτικής διαχείρισης μαθητών από μεταναστευτικά περιβάλλοντα. Λόγω της έλευσης μεγάλου αριθμού προσφύγων και ...